مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به سیلاب‌های اخیر، تیم اورژانس اجتماعی این استان به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، آیت افشار مهر،مدیرکل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به سیلاب‌های اخیر، تیم اورژانس اجتماعی این استان به مناطق سیل‌زده لرستان اعزام شد.

آیت افشار مهر  اظهار داشت: تیم مداخله در بحران اورژانس اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به منظور کمک به هموطنان سیل زده وارد استان لرستان شدند.
وی افزود: این تیم در قالب روان شناس، مشاور و مدد کار اجتماعی هستند که در مناطق سیل زده مستقر و هموطنان آسیب دیده خدمات ارائه می‌دهند.
افشار مهر با اشاره به برنامه‌های این اداره کل برای توسعه اورژانس اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد، بیان کرد: تیم مداخله در بحران، مشاوره و حمایت روانی در بلایا که شامل روانشناسان، مشاوران و مددکاران اجتماعی آموزش دیده هستند به منظور پیشگیری و کاهش بروز مشکلات روانی و اجتماعی در حوادث غیرمترقبه فعالیت می‌کنند.

از زمان وقوع سیلاب‌ها دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف دولتی و غیر دولتی کهگیلویه و بویراحمد آستین همت بالا زدند و به طرق مختلف کمک‌های خود را روانه استان‌های سیل زده کردند.

انتهای پیام /ب

تیم اورژانس اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به لرستان اعزام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.