رئیس جمعیت هلال احمر و مجری برنامه اختیاریه در برنامه زنده همدیگر را سورپرایز کردند.

سوپرایز مجری و میهمان برنامه اختیاریه برای همدیگر + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر که در برنامه اختیاریه حضور پیدا کرده بود با اقدام جالب خود مرتضی فاطمی را حین اجرا سورپرایز کرد. فاطمی که اجرای این برنامه را بر عهده دارد نیز حرکت جالب میهمان برنامه را بی‌پاسخ نگذاشت و متقابلاً او را غافلگیر کرد. اتفاقی جالب برای رئیس جمعیت هلال احمر که مدتی برای رسیدگی به سیل زدگان از خانواده‌اش دور بود.


بیشتر بخوانید:عکسی حاشیه‌ساز از رئیس جمعیت هلال احمر در مناطق سیل‌زده استان گلستان


گفتنی است پیوندی چندی پیش نیز به خاطر یک تصویر حاشیه ساز در یکی از رستوران های گرگان مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت که البته توضیحات لازم را درباره آن ارائه داد. رئیس جمعیت هلال احمر در توضیح آن تصویر نوشته بود:

«چه بسیار مأموریت‌ها که آن قدر فشرده بود که مجبور بودیم همان نیمچه غذای بسته‌بندی‌شده را در بالگرد بخوریم و چه بسیار موقعیت‌ها که طعم خوردن صبحانه یا ناهاری را با امدادگرهایمان در پایگاه‌های جاده‌ای چشیده‌ام. نه عاشق رفتار‌های پوپولیستی هستم و نه از حضور در میان مردم خجالت می‌کشم. غذا خوردن در رستوران آن هم همراه با همکارانم در هلال احمر و دیگر دستگاه‌ها آن هم در یک رستوران عمومی همراه با سایر مردم شهر آن هم در پایان روزی سخت و فشرده در منطقه سیل‌زده که نه از صبحانه خبری بوده و نه از ناهار، عیب نیست، اما اگر در این موقعیت بغرنج دردی از دوستانی که حاشیه را بر متن حتی در میانه بحران و امدادرسانی ترجیح می‌دهند، دوا می‌کند لازم است تا از بابت غذا خوردن در یک محیط عمومی از همگان عذرخواهی کنم.»

در ادامه سورپرایزی که میزبان و میهمان برنامه هلال احمر برای همدیگر را مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

برچسب ها: دانلود فیلم ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۲۲ فروردين ۱۳۹۸
ابتکار خوبی بود آفرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۲ فروردين ۱۳۹۸
جالب بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۲ فروردين ۱۳۹۸
آخی بمیرم چه خوشحال شدن یاد زمون جنگ ورزمنده ها افتادم یبار در خونه رو میزدن رفتم دیدم همسرم هستن اصلا باورم نمی شد آخه تازه اعزام شده بودن حالا بگذریم که ترکش خورده بودبهشون باعث برگشتنشون شده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۲۲ فروردين ۱۳۹۸
خدانگهدار این عزیزان زحمتکش یاشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۰ ۲۲ فروردين ۱۳۹۸
خداخدمتگزاران واقعی رو حفظ کنه