فردا مردم زنجان همراه با سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه پاسخی دندان شکن به اقدام نابخردانه و وقیحانه آمریکا علیه سپاه پاسداران می‌دهند.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛  شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدام نابخردانه و غیر قانونی رئیس جمهور منفور رژیم مستکبر آمریکا، درتروریستی خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از مردم شریف استان دعوت کرد تا پس از اقامه نماز جمعه این هفته در تظاهراتی خشم و نفرت خود را از این اقدام ننگین شیطان بزرگ آمریکا و صهیونیسم بین الملل فریاد کرده و وحدت و همدلی خود را با سپاه به نمایش بگذارند.

جامعه روحانیت مبارز زنجان با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حرکت سخیف هیئت حاکمه آمریکا ازمردم متدین و ولایت مدار خواست در حمایت از پاسداران امنیت کشور اقدامات شایسته‌ای انجام دهند.

حوزه علمیه خواهران زنجان نیز درحمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

دراین بیانه آمده است: دربرهه‌ای که نقش آفرینی وهمراهی سرباز و سردار سپاهی با مردم ونیرو‌های امدادی، درمدیریت بحران سیل در اخبار منتشرشده است، رژیم آمریکا، حماقت ودشمنی خود را با خوش خدمتی برای صهیونیسم وتروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به نمایش گذاشت.

انتهای پیام / ک


فردا روز همدلی و حمایت مردم زنجان با سپاه پاسداران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.