نماینده ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در بیانیه مشترکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یکی از دستاوردهای بزرگ ملت و انقلاب اسلامی ایران عنوان کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهای بزرگ ملت و انقلاب اسلامی ایران استبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،در این بیانیه آمده است:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از دستاورد‌های بزرگ ملت و انقلاب اسلامی ایران است که علاوه بر حفظ امنیت و مسائل دفاعی، در عرصه‌های دیگری همچون سازندگی، عمران، خدمت‌رسانی به محرومان، مسائل فرهنگی و هنری و تولید فکر انقلابی، نقش‌آفرینی می‌نماید و براساس اصل ۱۵۰ قانون اساسی یکی از نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در این بیانیه اعلام کرده اند: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در چهل سال گذشته با تمام وجود از ارزش‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی پاسداری نموده است و مصداق این جمله رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) قرار گرفته است که فرمودند: " جمله‌ی معروف امام خمینی (رحمه‌الله) «اگر سپاه نبود کشور هم نبود» به این دلیل بود که سپاه، شجره‌ی طیبه‌ای است که از هویت آن، ایمان و حرکت انقلابی و جهادی می‌تراود و حفظ کشور و انقلاب نیز منوط به استمرار این عناصر مهم است. "

در ادامه این بیانیه آمده است:اقدام رذیلانه دولت آمریکا مبنی بر اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک سازمان تروریستی یکی دیگر از اقدامات این دولت جنایتکار، لکه ننگ و مفتضحانه‌ای بر عمر نفرت بار استکبار جهانی است.

نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در این بیانیه اعلام کرده اند: آمریکایی‌ها خوب می‌دانند که تصویب این طرح به منزوی شدن آمریکا منجر خواهد شد و دستان ایران را برای اقدامات متقابل باز خواهد گذاشت که اقدام به جای ریاست محترم جمهوری و شورای امنیت کشور در همین راستا می‌باشد، آمریکایی‌ها خود به میزان حمایت و پشتیبانی مردم ایران از نیرو‌های سپاه پاسداران اشراف دارند لذا با این اقدام تصور میکنند که میزان حمایت مردمی کمتر خواهد شد و از این طریق به دنبال کاهش امنیت ملی ایران هستند.

آمریکا با این اقدام، منافع ملی جمهوری اسلامی ایران و ملت ایران را هدف قرار داده و علاوه بر دامن زدن به جنگ اقتصادی، امنیت ملی کشورمان را تهدید میکند.

لذا ضمن محکومیت ادعای آمریکای جنایتکار، حمایت خود را در سالروز میلاد با سعادت حضرت امام حسین (ع) که به روز پاسدار نامگذاری شده است، از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام می‌نماییم.
 
انتهای پیام/ن

 

بیانیه مشترک نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار زنجان در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

برچسب ها: سپاه ، رهبر انقلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.