معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعدادی از خیران استان برای واگذاری منازل مسکونی خود به سیل‌زدگان خوزستان و لرستان به مدت یک سال اعلام آمادگی کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ،  علی حسن مظاهری، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، با اشاره به اینکه پایگاه‌های ثابت و سیار این نهاد جهت کمک به سیل‌زدگان در تمامی نقاط استان دایر هستند، گفت: تاکنون بیش از ۱۳۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی نیکوکاران هم استانی برای کمک به سیل‌زدگان در این پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد جمع‌آوری‌شده است.

وی تصریح کرد: مردم خیر و نیکوکار می‌توانند جهت مشارکت در امر کمک به سیل‌زدگان علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد، از طریق سامانه #۹۹* ۰۷۴*۸۸۷۷* اقدام کنند.

مظاهری درخصوص تأمین مسکن امانی جهت اسکان سیل‌زدگان تصریح کرد: تعدادی از خیران استان به کمیته امداد مراجعه و آمادگی خود را جهت واگذاری واحد‌های مسکونی خود با تمام امکانات رفاهی به سیل‌زدگان استان‌های لرستان و خوزستان به مدت یک سال اعلام کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از مردم همیشه در صحنه استان دعوت کرد در صورت تمایل و داشتن مسکن خالی از سکنه جهت در اختیار قرار دادن آن به هم‌وطنان سیل‌زده، به دفاتر کمیته امداد در استان مراجعه یا از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۴ اقدام کنند.

پ انتهای پیام/غ

تامین مسکن سیل زدگان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.