گشت‌های راهداری در محور‌های سیستان و بلوچستان مستقر شدند

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به اعلام شرایط جوی ویژه در استان‌های شرق و جنوب شرق کشور و احتمال بارش‌های شدید گشت‌های راهداری در محور‌های ارتباطی حوزه فعالیت این اداره کل مستقر شدند.

گشت‌های راهداری در محور‌های سیستان و بلوچستان مستقر شدندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،منصور ملاشاهی اظهار داشت: با توجه به احتمال بارندگی شدید، پیش بینی‌های لازم برای تامین امنیت تردد در جاده‌های سیستان و بلوچستان بویژه جاده‌های حوزه شهرستان‌های سراوان، مهرستان، سیب و سوران و محدوده شهر نصرت آباد انجام شده است.

وی افزود: هم اینک در تمام محور‌های مواصلاتی سیستان و بلوچستان تردد به حالت عادی جریان دارد.

به گفته رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان براساس آخرین الگو‌های پیش یابی از امروز شنبه سامانه بارشی این استان را تحت تاثیر قرار خواهد داد به طوریکه امروز و فردا بارش‌ها در نواحی مرکزی و جنوب سنگین برآورد می‌شود.

علی ملاشاهی اظهار داشت: رگبار متوسط تا سنگین همراه با رعد و برق، باد شدید لحظه‌ای و احتمال بارش تگرگ از بعدازظهر و شب امروز در نواحی مرکزی و جنوب سیستان و بلوچستان پیش بینی می‌شود.

وی ادامه داد: این شرایط منجر به آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی خواهد شد.

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: تمرکز بارش‌ها در نیمه شمالی استان از روز دوشنبه خواهد بود و برای این نواحی رگبار ملایم تا متوسط، گاهی رعد و برق و باد شدید لحظه‌ای پیش بینی می‌شود.

انتهای پیام/گ

استقرار گشت‌های راهداری در محور‌های سیستان و بلوچستان

برچسب ها: هواشناسی ، بارش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار