مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان گفت: بیش از ۵۶ میلیون لیتر بنزین از ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۱۷ فروردین سالجاری در منطقه زاهدان توزیع شد.

بیش از ۵۶ میلیون لیتر بنزین نوروزی در منطقه زاهدان توزیع شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، غلام محمد احمدی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه زاهدان اظهار داشت: با اقدامات انجام شده در راستای تامین و توزیع به موقع فرآورده‌های نفتی، سوخت مورد نیاز مسافران نوروزی به نحو مطلوب عرضه شد و خدمات رسانی به مسافران استان همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به رشد ۳۳ درصدی مصرف بنزین در ایام نوروز امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل گفت: مقدار توزیع این فرآورده در مدت یادشده ۵۶ میلیون و ۸۱۸ هزار لیتر بوده است.

وی افزود: به طور میانگین از ۲۵ اسفند ۹۷ تا ۱۷ فروردین سالجاری روزانه بیش از ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار لیتر بنزین توزیع شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان پیش از این گفته بود، آمار تردد خودرو‌ها در جاده‌های استان در تعطیلات نوروز امسال بیش از چهار میلیون و ۱۶۴ هزار تردد بوده و ابراز داشته این میزان تردد نسبت به مشابه سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته است.

منطقه زاهدان یکی از مناطق ۳۷ گانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است که با دارا بودن چهار ناحیه (زاهدان، زابل، خاش و سراوان)، سه انبار نفت تدارکاتی و ۲ مرکز سوختگیری هواپیمایی، وظیفه تامین و توزیع سوخت در شمال، مرکز و بخش‌هایی از جنوب استان سیستان و بلوچستان را به عهده دارد.

انتهای پیام/گ

توزیع بیش از ۵۶ میلیون لیتر بنزین نوروزی در منطقه زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار