کتاب سردار بی ادعا خاطرات شفاهی سردار فرخ بلندکیش از سوی واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری گیلان منتشر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمد پرحلم، معاون فرهنگی هنری و سرپرست واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری گیلان گفت: کتاب سردار بی‌ادعا، خاطرات شفاهی زنده‌یاد سردار فرخ بلندکیش به نوشته میرعمادالدین فیاضی است که در ۱۸۴ صفحه با شمارگان هزار نسخه از سوی واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری گیلان و انتشارات نکوآفرین منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

وی افزود: سردار فرخ بلندکیش از جمله کسانی است که ردپایش را هم می‌توان در اسناد مربوط به پیروزی انقلاب اسلامی در گیلان یافت و هم در سال‌های دفاع مقدس، اگر چه ایشان اکنون در میان ما نیست.

معاون فرهنگی هنری و سرپرست واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری گیلان گفت: سردار فرخ بلندکیش، اولین فرمانده بومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بندر انزلی، از میان مردم جامعه خویش در بندر انزلی برخاست و با درک تحولات اجتماعی و سیاسی و اعتقادی، در مسیر انقلاب اسلامی گام زد.

محمد پرحلم افزود: نظارت و برنامه‌ریزی سپاه منطقه ۲ (گیلان و مازندران)، فرماندهی سپاه در رشت، سرپرستی سپاه ناحیه گیلان، ریاست ستاد سپاه ناحیه گیلان، قائم مقامی سپاه ناحیه کرج، قائم مقامی فرماندهی مقر شهید مطهری، رییس ستاد سپاه حفاظت انصارالمهدی، جانشینی فرماندهی پدافند گردان‌های فجر سپاه، جانشینی ریاست ستاد پدافند نیروی هوایی سپاه، جانشینی ریاست حفاظت اطلاعات ستاد فرماندهی کل قوا و معاونت فرهنگی و تبلیغاتی سازمان حفظ و نشر آثار دفاع مقدس سپاه از جمله مسئولیت‌های وی در طول زندگی ایشان بود.

وی گفت پیش از این کتاب‌های کتیبه‌ای بر آسمان، سنگرو بیگانه، مسافرتاریخ، وطن سپرده به عشق، روز‌های بی‌تقویم، بازگشت به نقطه رهایی، فرزند شهرخوبان از میر عمادالدین فیاضی نویسنده این کتاب در زمینه خاطرات دفاع مقدس منتشر شده است.

معاون فرهنگی هنری و سرپرست واحد فرهنگ و مطالعات پایداری حوزه هنری گیلان تصریح کرد: علاقه‌مندان برای خرید و تهیه این کتاب می‌توانند به خانه کتاب حوزه هنری گیلان واقع در رشت میدان دفاع مقدس (لاکانی) ابتدای خیابان حافظ نبش کوچه قلمستان ۲ مراجعه و یا با شماره تلفن ۳۳۲۶۵۵۲۴ تماس گیرند.

 

انتهای پیام/م.ع

کتاب سردار بی ادعا در گیلان منتشر شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.