معاونت نظارت بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر گفت: پارسال با بازرسی‌هایی که صورت گرفت سه هزار و ۶۷۵ پرونده برای واحد صنفی متخلف استان تشکیل شد و ۴۴۳ میلیارد و ۳۳۷ میلیون ریال جریمه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، رضا جمالی افزود: در مجموع از ۶۶ هزار و ۸۳۰ واحد صنفی برای تحقق ثبات در بازار، حمایت از حقوق مصرف کنندگان و کنترل قیمت بازرسی صورت گرفت.

وی با اشاره به شکایت‌های مردمی ثبت شده در ستاد خبری سازمان صنعت معدن تجارت استان بوشهر بیان کرد: مردم پارسال پنج هزار و ۹۶۵ مورد شکایت به این ستاد اعلام کردند که دو هزار و ۵۱۱ موردقابل پیگیری بود و بر اساس بازرسی صورت گرفته ۹۵۵ واحدصنفی متخلف شناخته شدند.

معاون سازمان صنعت، معدن وتجارت استان بوشهر ادامه داد: مردم می‌توانند مشکلات واحد‌های صنفی را مثل گران فروشی، کم فروشی، تقلب، درج نکردن قیمت و صادر نکردن صورتحساب، به‌صورت حضوری یا تلفنی از طریق شماره تلفن ۱۲۴گزارش کنند.

جمالی همچنین با اشاره به نحوه بازرسی‌ها از واحد‌های صنفی، گفت: تلاش می‌کنیم با گشت‌های مشترک بازرسی، بازرسی روزانه از بازار، پایش قیمت ها، بهره گیری از سامانه دریافت شکایات مردمی، استفاده از بازرسان افتخاری و تشکیل جلسات مختلف با دستگاه‌های اجرایی مرتبط، برخی از مشکلات موجود در بازار را برطرف و آرامش نسبی را برای مصرف کنندگان کالا و خدمات فراهم کنیم.

انتهای پیام/ک

سه هزار و ۶۷۵ پرونده برای واحد صنفی متخلف استان بوشهر تشکیل شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.