برخی از جزییات عنوان The Humankind Odyssey توسط سازنده این عنوان مشخص شد.

جزییات عنوان The Humankind Odyssey اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سری عنوان اساسینز یکی از عناوین بسیار پرطرفدار در میان بازی‌های رایانه‌ای است که تا کنون توانسته است نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کند. اما نویسنده و طراح این عنوان دست به ساخت بازی جدیدی با نام The Humankind Odyssey زده است که روایتگر داستانی واقع در ۱۰ میلیون سال پیش و در قاره آفریقاست. شخصیت اصلی این داستان میمونی بوده که در حال کسب تجربه است. گیمر در این عنوان در حال هدایت و کنترل گله میمون‌هاست که در گام اول باید به مکانی امن برده شوند.

اما داستان این عنوان از جایی شروع می‌شود که مادر شخصیت اصلی بازی به همراه فرزندش روی درخت مشغول غذا خوردن هستند و بر اثر حمله عقابی، میمون مادر کشته می‌شود و میمون بچه که همان شخصیت اصلی داستان است، از درخت روی زمین می‌افتد و به محلی می‌رود تا پدرش او را پیدا کند. همه چیز در بازی به طور کاملا طبیعی طراحی شده است و در سراسر این عنوان قانون جنگل حاکم است. گیمر اگر در طول بازی به محیط اطرافش توجه نکند ممکن است توسط حیوانات بزرگتر از خود آسیب ببیند و یا کشته شود. همچنین باید مراقب گیاهان و میوه‌های سمی در بازی باشد و از خوردن آن‌ها خودداری کند.

جزییات عنوان The Humankind Odyssey اعلام شد

گیمر باید در این بازی به شخصیت اصلی داستان روش درست زندگی را آموزش دهد، برای مثال باید به او یاد دهد تا از امکانات موجود در طبیعت مانند برگ درختان، برای پوشش یا به عنوان پتو در فصل سرما استفاده کند. همچنین در طول جریان این عنوان مربع‌های تو خالی وجود دارد که گیمر با اسکن کردن و دقت روی آن‌ها علائمی را مشاهده خواهد کرد و هنگامی که به سمت این علائم برود تجربه و دانش کسب می‌کند. کاربر باید هر تجربه‌ای که در روند داستان بدست می‌آورد را با سایر اعضای قبیله به اشتراک بگذارد تا همه‌ی قبیله بتوانند از این تجربه استفاده کنند.

جزییات عنوان The Humankind Odyssey اعلام شد

گیمر پس از طی چند مرحله از بازی به قابلیت عصبانیت قبیله مجهز می‌شود که در مواقع اضطراری می‌تواند از آن استفاده کند. این قابلیت به این شکل است که اگر گیمر در جریان بازی به مشکل برخورد و یا با حیوانی بزرگتر از خود درگیر شد که توانایی دفاع در برابر او را نداشت، با استفاده از این قابلیت بتواند سایر افراد گله را صدا کند تا آن‌ها به کمک او بیایند. هنوز از طرف سازنده تاریخ دقیق انتشار اعلام نشده است، اما احتمالا این عنوان در اواخر سال جاری و برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر با قیمتی حدود ۴۰ دلار عرضه شود.


بیشتر بخوانید: پرفروش‌ترین عناوین ماه مارس کنسول PS4 معرفی شدند 


انتهای پیام/

جزییات عنوان جدیدی از طراح مجموعه اساسینز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار