نمایشگاه منطقه‌ای توانمندی‌های دانشجویان دختر در زمینه مد، لباس و صنایع دستی با حضور دانشگاه‌های سراسر کشور در بجنورد برگزار می‌شود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، علیرضا حسینی رئیس دانشگاه کوثر بجنورد گفت: در این نمایشگاه، دانشجویان دختر و کارآفرینان استان‌های خراسان شمالی، رضوی و جنوبی، مازندران، گلستان، گیلان، آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل و سیستان و بلوچستان حضور دارند و تولیدات خود را برای عرضه به نمایش می‌گذارند.
وی هدف از برپایی این نمایشگاه منطقه‌ای را الگو سازی در حوزه مد، لباس و صنایع دستی، پاسداشت هویت ایرانی و اسلامی، ایجاد زمینه ترویج فرهنگ پوشش ایرانی اسلامی در دانشگاه عنوان کرد و گفت: ارتقای توانمندی ها، مهارت‌های دانشجویان دختر و ورود به فضای کسب و کار از دیگر اهداف این نمایشگاه است.
رئیس دانشگاه کوثر بجنورد با بیان اینکه این نمایشگاه از هفتم تا یازدهم اردیبهشت ماه در بازار روز بجنورد دایر می‌شود، افزود: تاکنون ۳۳ غرفه برای این نمایشگاه آماده شده و پیش بینی می‌شود تعداد غرفه‌ها به بیش از ۶۰ باب برسد.
برگزاری شب فرهنگی، موسیقی محلی، کارگاه آموزشی، گل گشت از اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری، برپایی چادر عشایری، پخت غذای سنتی و نمایش لباس‌های محلی استان‌ها از جمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه به شمار می‌رود.
انتهای پیام / م

نمایشگاه منطقه‌ای مد در دانشگاه کوثر بجنورد برپا می‌شود

برچسب ها: دانشگاه ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.