مدیرعامل آبفای لرستان گفت: ما توانستیم امروز خط لوله فولادی آب را شهر پلدختر منتقل کنیم و این امر سبب می‌شود تا ساعاتی دیگر آب شرب این شهر به طور کامل تامین شود.

حمیدرضا کرم وند مدیر عامل آب و فاضلاب استان لرستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،در خصوص آخرین وضعیت شهروندان پلدختر گفت: در روز‌های اولیه آب مود نیاز مردم به وسیله وسیله تانکر‌ها تامین می‌شد و آب آشامیدنی نیز به صورت بسته بندی به دست آن‌ها می‌رسید، همچنین با توجه به هشدار‌های قبلی ستاد بحران، مخازن تامین آب اضطراری ما در شهر پل دختر قبل از. قع این حادثه به صورت کامل پر بود.

وی بیان کرد: بعد از وقوع سیل تیم‌های عملیاتی ما اقدام‌های لازم برای لوله کشی خطوط انتقال آب را با سه خط لوله پلی اتیلن از مناطق صعب العبور آغاز کردند، اما از آنجایی که جاده دسترسی به صورت کامل تخریب شده بود، لوله گذاری‌ها به کمک هلی کوپتر‌ها حمل شده بود.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان لرستان افزود: با توجه به این که شهر پل دختر به مرور زمان در حال تثبیت بود ما توانستیم امروز خط لوله فولادی آب را به این شهر منتقل کنیم و این امر باعث افزایش دو برابری ظرفیت تامین آب این منطقه شد و تا چند ساعت آینده تامین آب شهر پلدختر، به صورت کامل تثبیت خواهد شد.

کرم وند درخصوص وضعیت تامین آب شهر معمولان تصریح کرد: با توجه به این که دسترسی‌ها به این شهر کاملا قطع شده بود ما از روز‌های گذشته اکیپ‌هایی جهت تامین آب اضطراری مردم در بخش‌های مختلف این شهر مستقر کردیم و با گذشت زمان وضعیت تثبیت شده آب شرب را شاهد هستیم.

وی در پایان با بیان اینکه بعد از وقوع سیلاب، گل و لای فضای خانه‌ها را پر کرده است، گفت: مردم به طور مداوم در حال شست و شوی لوازم منزل خود هستند که این امر باعث میشود در برخی مواقع افت فشار آب در این مناطق رخ بدهد بنابراین از مردم خواهشمندیم در مصرف آب دقت لازم را داشته باشند تا بتوانیم آب شرب این دو شهر را به صورت کامل تثبیت کنیم.

انتهای پیام/پ

امدادرسانی در مناطق سیل زده لرستان

برچسب ها: سیل ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.