سلیمانی گفت: قصد داریم سبد محصولات خود را به منظور ارتقا کیفی با تولید خودرو‌هایی در سطوح بالاتر توسعه دهیم.

سبد محصولات سایپا به منظور ارتقا کیفی توسعه می یابدبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدجواد سلیمانی مدیرعامل سایپا با بیان این‌که سایپا در دو بخش خودرو‌های اقتصادی و خودرو‌های مدرن تولید مشترک با شرکای خارجی، محصولات مورد نیاز بازار کشور را تأمین می‌کند، افزود: قصد داریم سبد محصولات خود را به منظور ارتقا کیفی با تولید خودرو‌هایی در سطوح بالاتر توسعه دهیم.

وی ادامه داد: سایپا همواره به‌عنوان تولیدکننده اصلی محصولات ارزان‌قیمت و اقتصادی در ایران مطرح بوده که با توجه به نیاز بازار کشور به خودرو‌های پیشرفته‌تر و برخوردار از امکانات بهتر و برای پاسخ‌گویی به خواسته‌ها و سلایق روز جامعه، سیاست تولید خودرو‌های رده متوسط و بالا در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید: چشم انداز بازار خودرو در سال ۹۸/ چگونه صنعت خودروسازی کشور به رونق تولید می‌رسد؟


سلیمانی افزود: پایه اصلی اجرای این سیاست، طراحی و ساخت خودرو‌های متنوع بر روی پلت‌فرم اختصاصی SP ۱۰۰ سایپا با برخورداری از امکانات روز است، برهمین اساس، طراحی و ساخت چند محصول جدید برای عرضه در سال‌های آینده با سرمایه‌گذاری و استفاده از ظرفیت‌های داخلی بر روی همین پلت‌فرم آغاز خواهد شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تصریح کرد: در سال‌های گذشته خواسته‌ها و مطالبات عمومی جامعه از خودروسازان، دستخوش تحول شده و مشتریان به دنبال استفاده از خودرو‌های پیشرفته‌تر هستند؛ از این رو، گروه خودروسازی سایپا تلاش خواهد کرد تا هم محصولاتی با سطوح کیفی و امکانات بالاتر تولید کند و هم نیاز بازار در زمینه محصولات اقتصادی را با ساخت خودرو‌های جدیدتر و مجهزتر پاسخ دهد.

سلیمانی با اشاره به حضور گروه خودروسازی سایپا در بازار‌های صادراتی هم گفت: توسعه سبد محصول و تولید خودرو‌هایی با ویژگی‌های مدنظر، توان رقابت سایپا را در بازار‌های خارجی افزایش داده و موجب کسب سهم بیشتر فروش و ارزآوری برای کشور نیز خواهد شد.

انتهای پیام/

توسعه سبد محصولات سایپا برای افزایش توان رقابت در بازارهای خارجی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار