قدرت موتور الکتریکی کمری هیبرید حدود ۴۴ اسب‌بخار است که نسبت به قدرت ۳۹ اسبی موتور الکتریکی سوناتا LF هیبریدی، تفاوت چندانی ندارد.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، کمری هیبریدی ابتدا از مدل 2015 و در دو تیپ LE و XLE به ایران آمد. به‌لحاظ ظاهری، XLE را می‌توان از سراگزوزهای کرومی، دی‌لایت‌های LED در سپر جلو و رینگ‌های کرومی‌اش تشخیص داد.
 
بررسی تویوتا کمری هیبرید
 
به لحاظ تجهیزات نیز تیپ XLE بالاتر از LE بود و تجهیزات بهتری داشت مثل: روکش چرم صندلی‌ها، صندلی برقی شاگرد، تنظیم برقی گودی کمر راننده، گرمکن صندلی‌های جلو و آینه عقب الکتروکرومیک با نشانگر قطب‌نما. همچنین آپشن‌هایی مانند سنسور جلو، سنسورهای نقطه کور و تغییرلاین، سیستم پخش JBL و شارژر وایرلس در تیپ LE هیبریدی وجود ندارد و تنها برای تیپ XLE هیبریدی قابل سفارش بود.
 
بررسی تویوتا کمری هیبرید
 
قدرت موتور الکتریکی این ژاپنی حدود 44 اسب‌بخار است که نسبت به قدرت 39 اسبی موتور الکتریکی سوناتا LF هیبریدی تفاوت چندانی ندارد، اما کمری به لطف پیشرانه بنزینی حجیم‌ترش، شتاب تند و تیزتری را در اختیار راننده قرار می‌دهد. چه در سوناتا هیبریدی و چه در کمری هیبریدی، نمی‌توان خودرو را در حالت تمام‌برقی قرار داد چراکه تعویض قدرت (میان موتور الکتریکی و بنزینی) توسط ECU و بدون دخالت راننده انجام می‌شود.
 
بررسی تویوتا کمری هیبرید
 
اگر باتری‌ها این خودرو شارژ باشند، در هنگام استارت‌زدن یا حرکت با سرعت کم یا حتی درجا کار کردن، موتور الکتریکی وارد مدار می‌شود، اما در غیراینصورت (مثلا با افزایش ناگهانی سرعت) پیشرانه بنزینی به کمک‌تان می‌آید.

بررسی تویوتا کمری هیبرید

برای اطلاع از قیمت روز اتومبیل به  صفحه قیمت خودرو باشگاه خبرنگاران جوان مراجعه کنید.

بررسی تویوتا کمری هیبرید

بررسی تویوتا کمری هیبرید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار