مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: در اثر وقوع سیل در استان، از دیروز تاکنون به ۶۸۶ سیل زده امدادرسانی شده است.

آبرسانی سیار به ۲۰ روستا و ۷ شهربه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت علی شایان فر مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی، درباره آخرین اقدامات انجام شده برای امدادرسانی به مناطق سیل زده استان گفت: از دیروز تاکنون در اثر جاری شدن سیلاب در برخی شهرستان ها، ۱۶۰ خانواده شامل ۶۸۶ نفر دچار حادثه شدند که از این تعداد به ۶۰۱ نفر امدادرسانی انجام گرفت و شرایط برای اسکان اضطراری ۴۸۳ نفر هم فراهم شد.

وی با بیان اینکه برخی جلوگیری از بروز خسارت‌های احتمالی برق دو روستای چشمه حاج سلیمان در انابد بردسکن و سمدآباد سرخس قطع شده است، افزود: درحال حاضر بر اثر وقوع سیل، ۲ محور اصلی بردسکن-بجستان و بردسکن-درونه طبس و ۲۸ محور روستایی مسدود است، اما تلاش‌ها برای بازگشایی آن‌ها درحال ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اکنون در شبکه گازرسانی استان مشکل خاصی وجود ندارد، اما آب روستایی ۲۰ روستا قطع شده و آبرسانی سیار در حال انجام است.

وی گفت: شبکه آبرسانی ۷ شهر در خراسان رضوی در اثر بروز سیلاب دچار خسارت شده و کیفیت آب این مناطق با کدورت مواجه شده است که آبرسانی سیار درحال انجام است و تا بازگشت به شرایط عادی ادامه خواهد داشت.
 
انتهای پیام//م.ن
 

خسارت به شبکه آبرسانی ۷ شهر در خراسان رضوی در اثر بروز سیلاب

برچسب ها: برق ، مدیریت بحران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.