فرمانده انتظامي استان خراسان رضوی از اقدامات ويژه براي کمک رساني به مناطق سیل زده و برقراري نظم و امنيت در اين مناطق خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  سردار محمد کاظم تقوی فرمانده انتظامي استان خراسان رضوی گفت: برابر پیش بینی‌های سازمان هواشناسی و با توجه به بارش‌های شدید از بعد از ظهر روز گذشته مناطقی از شهرستان‌های جغتای، تربت جام، سرخس، کلات و بردسکن و دیگر مناطق استان شاهد آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب بودیم.

وی افزود: نیرو‌های فرماندهی انتظامی استان با تمام تلاش و توان کامل در مناطق مذکورحضور یافته و با انجام خدمات رسانی به شهروندان، آماده امداد رسانی بوده است.


فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پلیس خراسان رضوی تا زمانی که امنیت کامل و جو ارام در مناطق حاکم نشود در‌آمادگی کامل است و خوشبختانه تا این لحظه هیچ گونه مورد ناامنی و مشکلی گزارش نشده است.


سردار تقوی از شهروندان خواست در هنگام بارش‌های شدید بهاری از سفر‌های غیر ضروری خودداری کرده و به توصیه‌های پلیسی و همچنین هشدار‌های دیگر سازمان‌های امدادی و ایمنی توجه بیشتری داشته باشند تا از بروز حوادث و خطرات احتمالی پیشگیری شود.
 
انتهای پیام//د.ف
 

مناطق سیل زده در امنیت کامل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.