رئیس عقیدتی سیاسی گروه ۴۴ توپخانه اصفهان گفت: ارتش جمهوری اسلامی همراه سپاه پاسداران است و ارتشیان خود را پاسدار می‌دانند.

فتح اله خوبخت رئیس عقیدتی سیاسی گروه ۴۴ توپخانه اصفهان در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به پیش رو بودن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی عنوان کرد: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی ارتش جمهوری اسلامی به خیل عظیم مردم پیوست و تنوانست اعتماد مردم را جلب کند و به دستور امام پس از پیروزی انقلاب این سازمان انسجام یافته و به فعالیت خود ادامه داد.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی در طول ۴۰ سال پس از انقلاب اسلامی مدافع آرمان‌های انقلاب بوده و در عرصه‌های مختلف اعم از ۸ سال دفاع مقدس و اتفاقات مختلف مانند سیل و زلزله و... پشتیبان مردم کشور حضور پر رنگ داشته است.

رئیس عقیدتی سیاسی گروه ۴۴ توپخانه اصفهان در خصوص فعالیت ارتش در ۸ سال دفاع مقدس عنوان کرد: ارتش در چندین عملیات همراه با سپاه پاسداران و بسیج تنوانستند بخش‌های مختلف کشور را از دشمن باز پس بگیرند و به علاوه ارتش در طرح‌های جاده سازی، پل سازی زمان جنگ نقش بزرگی ایفا کرده است.

خوبخت ضمن محکوم کردن اقدام خصمانه آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریستی بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی همراه سپاه پاسداران است و ارتشیان خود را پاسدار می‌دانند.

وی با یادآوری حادثه سیل اخیر در چند استان کشور تصریح کرد: هوانیروز در این حادثه رکور دار بود و به صورت گسترده در مناطق و روستا‌هایی که امکان امداد رسانی زمینی نبود، اقلام مورد نیاز را به صورت هوایی در اختیار مردم قرار داد.

خوبخت اضافه کرد: در این مناطق تکاور‌های چریک حضور دارند و عملیات پل سازی و جاده سازی را در مناطق صعب العبور انجام می‌دهند.

رئیس عقیدتی سیاسی گروه ۴۴ توپخانه اصفهان در خصوص ارسال کمک به سیل زدگان تصریح کرد: بیمارستان ۵۷۷ در اصفهان ۱۲ میلیون دارو و پزشک عمومی و متخصص به این مناطق ارسال کردند.

وی در پایان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از انقلاب اسلامی حافظ و پاسدار مرز‌های آبی و خاکی کشور و خدمت گزار مردم بوده و مردم نیز قدردان رشادت‌های ارتشیان هستند.
 
انتهای پیام/س

اقدامات ارتش جمهوری اسلامی پس از انقلاب اسلامی

 

برچسب ها: ارتش ، سپاه پاسداران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار