مدیرعامل بنیاد اجتماعی برکت احسان گفت: ۲ هزار دام سبک برای آسیب دیدگان سیل گلستان خریداری کرده‌ایم که توسط استانداری تحویل داده می‌شود.


راه اندازی قرارگاه بنیاد اجتماعی برکت در منطقه شادگان/ ۲ هزار دام سبک برای استان گلستان خریداری شده استسید امیرحسین مدنی مدیرعامل بنیاد اجتماعی برکت احسان در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: اولین محموله لوازم خانگی برای آسیب دیدگان سیل گلستان ارسال شد.

وی با بیان اینکه استانداری گلستان هنوز لیستی از اسامی آسیب دیدگان را اعلام نکرده است، ادامه داد: در حال حاضر این محموله در انبار‌های مشخص شده استان گلستان است و بعد از تعیین افراد دریافت کننده به دست آسیب دیدگان می‌رسد.

مدنی افزود: ۲ هزار دام سبک را خریداری کرده ایم که بعد از اعلام لیست آسیب دیدگان توسط استانداری تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل بنیاد اجتماعی برکت احسان با بیان اینکه برای استان‌های خراسان شمالی، مازندران، لرستان، ایلام و فارس پیگیری‌هایی برای ارسال وسایل مورد نیاز انجام شده است، گفت: امداد رسانی وکمک رسانی در استان خوزستان ادامه دارد.

وی تصریح کرد: ۲۰ قرارگاه مردمی در استان خوزستان راه اندازی شده است و روزانه بیش از ۲۰ هزار وعده غذایی تأمین می‌کنیم.

مدنی با بیان اینکه به تازگی قرارگاهی در شادگان راه اندازی شده است که دارای یک آشپزخانه مرکزی است، گفت: در حال حاضر در استان گلستان و لرستان به طور جدی توزیع غذا وجود ندارد.

وی افزود: دستگاه‌های کارواش و ... خریداری شده و با کمک گروه‌های جهادی درحال تمیز کردن خانه‌های آسیب دیدگان هستیم.


بیشتر بخوانید:ارائه خدمات تخصصی درمانی از طریق دستگاه‌های دورا پزشکی به سیل زدگان خوزستانی


مدیرعامل بنیاد اجتماعی برکت احسان ادامه داد: کارشناسان بنیاد برکت در منطقه گلستان حضور دارند و در حال بررسی کردن شرایط اشتغال آسیب دیدگان هستند.

وی با بیان اینکه به محض بهتر شدن شرایط زندگی اشتغال آسیب دیدگان نیز راه اندازی می‌شود، گفت: راه اندازی مجدد اشتغال ۵۰ مرحله دارد که تسهیل‌گران بنیاد برکت در حال شناسایی و بررسی هستند.

مدنی با بیان اینکه اشتغال‌های ایجاد شده با محوریت کشاورزی، دام‌های سبک و سنگین، منسوجات و قالی بافی است، افزود: تمامی اشتغال‌ها با توجه به ظرفیت و توانایی آن منطقه ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار