کولیوند گفت: تیم‌های واکنش سریع با آمادگی کامل برای مقابله به حوادث در مناطق پرخطر و سیل خیز حضور دارند.

تمهیدات اورژانس برای مقابله با خطرات احتمالی موج جدید بارندگی در کشورپیر حسین کولیوند رئیس اورژانس کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمهیدات اورژانس کشور برای موج جدید بارندگی‌ها، اظهار کرد: تمامی مراکز درمانی و تیم های اورژانس کشور در آمادگی کامل قرار دارند تا در صورت بروز خطرات احتمالی و ایجاد سیلاب ناشی از موج جدید بارش‌ها شروع به امداد رسانی کنند.

وی با اشاره سامانه بارشی که به زودی وارد کشور می‌شود، گفت: نیروهای امدادی کماکان در مناطق سیل زده در حال امداد رسانی هستند و تا عادی شدن اوضاع در این مناطق حضور خواهند داشت؛ نیروهای اورژانس کشور برای مواجهه با سامانه‌های بارشی و ایجاد سیلاب‌ها آماده هستند.

کولیوند تصریح کرد: حدود ۱۵۰ تیم عملیات ویژه در تمامی استان‌های سیل زده شامل استان اصفهان، لرستان، قم، تهران و خوزستان حضور دارند و مشغول خدمت‌رسانی به هموطنان عزیزمان هستند؛ این تیم‌ها که همگی تیم‌های واکنش سریع هستند تا رفع ماکل خطر و مقابله با خطرلت احتمالی به مردم خدمت می‌کنند.

رئیس اورژانس کشور ادامه داد: تیم‌های عملیات ویژه اورژانس کشور با آمادگی کامل برای  مقابله با حوادث در این استان‌ها مستقر هستند و هماهنگی‌های لازم با تمامی مراکز درمانی و اورژانس های پیش بیمارستانی انجام شده است.

انتهای پیام/

امدادرسانی اورژانس کشور به مردم مناطق سیل‌زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار