استاندار همدان گفت: جاده نورآباد به نهاوند در مسیر گامسیاب دچار رانش شدید شده که هم‌اکنون عملیات بازسازی در حال انجام است و تا عصر امروز بازگشایی می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، سعید شاهرخی،استاندار همدان گفت: جاده نورآباد به نهاوند در مسیر گامسیاب دچار رانش شدید شده که هم‌اکنون عملیات بازسازی در حال انجام است و تا عصر امروز بازگشایی می‌شود.

 شاهرخی  در نشست با استاندار لرستان اظهار داشت: علی‌رغم اینکه بارش‌های سنگین و آب‌گرفتگی معابر و جاده در شهرستان‌های استان همدان نیز وجود داشت، نیرو‌های امدادی و هلال‌احمر به لرستان اعزام شدند.

وی افزود: تیمی متشکل از دستگاه‌های اجرایی ستاد بحران همدان به لرستان اعزام شدند تا به صلاح استاندار لرستان در مناطق سیل‌زده فعالیت کنند.

استاندار همدان بابیان اینکه در شهرستان‌های دورود وازنا بازسازی و بهسازی واحد‌های مسکونی به استان همدان واگذارشده است عنوان کرد: هم‌اکنون نیرو‌های خدمات شهری در شهرستان چگنی مستقر شدند و کار پاک‌سازی تا فردا به اتمام می‌رسد.

شاهرخی بیان کرد: کمک‌های استان همدان توسط تیم‌های مردمی در مناطق سیل‌زده لرستان در حال توزیع بوده و هم‌اکنون نیز مقدار زیادی از آن‌ها در انبار‌های لرستان ذخیره‌شده است.

وی تصریح کرد: قطعه‌ای از مسیر ویسیان به پل‌دختر نیز توسط دستگاه‌های اجرایی استان همدان بازسازی می‌شود؛ نیرو‌های خدمات شهرداری ما و دستگاه‌های امدادی در شهرستان پل‌دختر برای پاک‌سازی معابر مستقر می‌شوند.

استاندار همدان گفت: جاده نورآباد به نهاوند در مسیر گامسیاب دچار رانش شدید شده که هم‌اکنون عملیات بازسازی آن در حال انجام است و تا عصر امروز بازگشایی می‌شود.

انتهای پیام/ پ

بازگشایی محور نورآباد- نهاوند تا عصر امروز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.