مراسم سیل مهربانی همکلاسی‌ها همزمان با سراسر استان با هدف حمایت از دانش آموزان سیل زده کشور و با حضور دانش آموزان آموزشگاه ابتدایی امام حسن مجتبی (ع) ناحیه یک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در این مراسم بابیان اینکه گاهی تدابیر بعمل آمده در مقابل حوادث طبیعی نتیجه بخش نیست و حوادث ناگواری را بهمراه دارد، افزود: اکنون برخی از استان‌های کشور و هم وطنان ما با سیل این بلای طبیعی دست به گریبانند و زندگیشان به مخاطره افتاده است.

وی اظهارداشت: این طرح با هدف ترویج فرهنگ نوعدوستی، تلاش، ایثار و مشارکت جویی در بین دانش آموزان، همدلی و همراهی با دانش آموزان و خانواده‌های آسیب دیده از سیل اخیر و انسجام بخشی هدایای نقدی و غیر نقدی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا در مدارس اجرایی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه نقش تشکل‌های دانش آموزی در این مراسم پررنگ می‌باشد، تصریح کرد: حضور دانش آموزان در این آیین موجی را بهمراه خواهد داشت تا والدین و آحاد مردم جامعه هر چه قدر برایشان مقدور باشد در حمایت از سیل زدگان یاری نمایند.

گفتنی است در پایان دانش آموزان و مسئولان حاضر در این آیین کمک‌های خود را اهدا نمودند.

انتهای پیام/ح

اهدای کمک های دانش آموزان به مناطق سیل زده کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.