بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازیکنان استقلال با غیرت فوتبال بازی می‌کنند و برای موفقیت تیم بسیار زحمت می‌کشند.

شجاعیان: بازیکنان استقلال با غیرت فوتبال بازی می کنندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  داریوش شجاعیان بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران بعد از پیروزی مقابل ماشین سازی تبریز در مورد این بازی اظهار کرد: از هواداران تشکر می‌کنم که ما را حمایت می‌کنند. همه ما یکی هستیم و برای موفقیت تیم زحمت می‌کشیم.

او ادامه داد: مطمئن باشید هر کسی لباس استقلال را می‌پوشد با جان و دل تلاش می‌کند تا تیم موفق شود. این حرف‌ها و اسم‌ها فقط در فضای مجازی مطرح می‌شود و شما باید به درون تیم بیایید و ببینید بچه‌ها چقدر با هم همدل هستند.

شجاعیان درمورد شکست در دربی گفت: دربی بازی سنگینی بود و همه آرزو داشتند در این مسابقه پیروز شوند. مطمئن باشید ما هم همه تلاش‌مان را کردیم تا برنده آن مسابقه باشیم.

او ادامه داد: متاسفانه بعد از شکست در دربی هجمه زیادی به تیم وارد شد و همین باعث شد بازیکنان استرس بگیرند. در بازی با سایپا هم می‌خواستیم آن نتیجه را جبران کنیم، اما نشد، ولی خوشبختانه مقابل الهلال، سپاهان و ماشین‌سازی پیروز شدیم. خدا را شکر دوباره هواداران هم به ما اعتماد کردند تا به روز‌های خوب استقلال بازگردیم.

شجاعیان در مورد فرشید اسماعیلی بیان کرد: شاید خیلی از هواداران پس از دربی از فرشید اسماعیلی دلخور بودند،، اما همه می‌دانند او ۵،۶ماه است با درد برای تیم بازی می‌کنند و همه هواداران می‌دانند او چقدر برای تیم زحمت کشیده است. فقط الان می‌خواستم بگویم همه بچه‌ها با درد تلاش می‌کنند تا استقلال نتیجه بگیرد و ما تمام توانمان را می‌گذاریم.


بیشتر بخوانید:

استقلال تهران یک - ماشین سازی تبریز صفر / آبی های پایتخت به رده دوم جدول رسیدند/شفر لیگ را برای پایتخت داغ نگه داشت

مهاجری: بازی سختی را مقابل استقلال پیش بینی می کردیم/ داوران شهامت داوری نداشتند/ در چند جبهه باید بجنگیم؟

شفر: هواداران امروز عالی بودند/ باید به بازیکنان شانس دوباره داد/ می‌خواهیم زود به ابوظبی برویم و در زمین خوب تمرین کنیم


انتهای پیام/

صحبت های شجاعیان بعد از پیروزی مقابل ماشین سازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار