این روز‌ها استقلال سد محکمی در برابر حریفان ساخته که شاید بتواند سال‌های زیادی از این سرمایه استفاده کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسین حسینی جوان اول تیم فوتبال استقلال تهران در بازی شب گذشته باز هم ناجی تیمش در مقابل یکی - ۲حمله خطرناک ماشین سازی تبریز بود تا استقلال دوباره به قهرمانی در لیگ برتر فوتبال امیدوار شود.

مردی برای تمام فصول/ با دوام و مطمئن به نام سید

سید حسین حسینی در بازی‌های ابتدایی فصل جایگاهی در ترکیب اصلی تیم استقلال نداشت و تا هفته‌ی نهم مسابقات شانس بازی پیدا نکرد. او در نیم فصل اول رقابت‌ها در ۳ دیدار توانست جزو بازیکنان ترکیب اصلی باشد و ۱۲ بازی دیگر را رحمتی درون دروازه قرار داشت.  

حسینی در نیم فصل دوم در بازی مقابل فولاد خوزستان نیز بازی کرد، اما بازهم دروازه‌بان اول تیم نبود تا زمانی که مهدی رحمتی کاپیتان استقلال به خاطر اتفاقاتی که در دربی پایتخت رخ داد نیمکت نشین شد و حسینی که منتظر چنین فرصتی بود خودش را در ترکیب ثابت کرد.  

دروازه‌بان ۲۶ ساله آبی پوشان پایتخت در ۹ بازی که در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انجام داده موفق شده است در ۶ بازی کلین شیت کند و ۳ گل نیز دریافت کرده است. او مقابل تیم‌های سپیدرود رشت، نفت مسجد سلیمان، نساجی مازندران، سایپا، سپاهان اصفهان و ماشین سازی تبریز موفق شد دروازه تیمش را بسته نگه دارد و  مقابل تیم‌های سایپا (بازی رفت)، سپاهان و فولاد در هر بازی یک گل دریافت کرد.

مردی برای تمام فصول/ با دوام و مطمئن به نام سید  

حسینی در بازی‌های حذفی این فصل در مرحله یک هشتم نهایی و جایی که تیم‌های استقلال و سایپا به مصاف یکدیگر رفتند ۲ گل دریافت کرد و این دیدار که در ۱۲۰ دقیقه با نتیجه ۲ - ۲ مساوی شده بود در نهایت با پیروزی سایپا در ضربات پنالتی به اتمام رسید.

او در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز مقابل الهلال عربستان درون دروازه تیمش قرار گرفت و در شرایطی که تیمش با ۳ گل برنده این دیدار شد. حسینی در اولین تجربه آسیایی این فصل خود نتوانست کلین شیت کند و یک گل دریافت کرد.

آمار کلی این دورازه‌بان در این فصل از رقابت‌ها ۱۱ بازی، ۶ کلین شیت و ۶ گل خورده است. با توجه به عملکرد پر فراز و نشیب این ستاره جوان در این فصل می‌توان گفت اگر او فرصت بازی پیدا کند و در شرایط بازی قرار گیرد می‌تواند کمک فراوانی به آبی پوشان تهرانی کند. با توجه به شرایط این روز‌های مهدی رحمتی در استقلال به نظر می‌رسد حسینی تا پایان این فصل دروازه‌بان فیکس تیمش خواهد بود.


بیشتر بخوانید:

نورافکن دیدار بعدی استقلال را از دست داد

تیکه سنگین معاون استقلال به نصیر زاده

خطیر، مدیر عامل استقلال را تکذیب کرد


انتهای پیام/

آمار حسینی در این فصل از رقابت‌های باشگاه استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار