آمادگی استان مرکزی برای کمک به مناطق سیل زدهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛حجت الاسلام حاجی پور مسئول دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان مرکزی در نماز جمعه اراک با اشاره به کمک های مردمی به مناطق سیل زده گفت:نهاد نماز جمعه استان حدود ۷۰ کامیون به مناطق سیل زده ارسال کردند.اما این کمک ها همین جا تمام نمی شود و باید به فکر بازسازی این مناطق باشیم.

حجت الاسلام حاجی پور افزود:طرحی داده شده است که هر مسجد،یک خانه بسازد که طرح بسیار خوبی است اما نیازمند همکاری خیرین و مردم با مساجد است.

وی بیان کرد:با قرار گیری در ماه رجب ، شعبان و بعد از آن ماه مبارک رمضان باید آماده ی  به مهمانی رفتن شویم .برای آمادگی باید در ماه رجب غبار از دل زدود و نیز در ماه قائم آل محمد بزرگترین فضیلت آراستن اعمال است.

مسئول شورا استان مرکزی همچنین با نزدیک شدن به عید نیمه شعبان گفت:مهدویت را همه ی ادیان قبول دارند اما هر فرقه موعود را به خودشان منصوب میکنند.که شیعه با برهان های مختلف از مابقی فرقه ها مستحکم تر است از جمله براهين مختلفي است که درباره مسئله مهدويت در مذهب شیعه وجود دارد.این است که امام حي در اختيار داريم

انتهای پیام/ی

ماه رمضان ماه مهمانی خدا

برچسب ها: نماز جمعه ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.