امام جمعه اراک گفت: مسئولان و مردم باید به یاری سیل زدگان بشتابند.

مسئولان و مردم باید به یاری سیل زدگان بشتابندبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛   آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی امام جمعه اراک و نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی در خطبه‌های امروز نماز عبادی سیاسی نماز جمعه  اراک در مصلی بیت المقدس اراک با اشاره بارش‌های باران در بیشتر استان‌های کشور گفت: با توجه به اینکه مقداراین بارش‌ها زیاد بود و برخی از استان‌ها دچار سیل شدند مسئولان و مردم باید به یاری سیل زدگان بشتابند و هموطنان که دچارسیل شده اند را یاری نمایند.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: با توجه به اینکه در استان مرکزی مدیریت خوبی نسبت به جاری شدن سیل در سطح استان وجود داشت سیل خسارات زیادی بر جای نگذاشت، اما مسئولان و مدیریت بحران باید تلاش بیشتری کنند و برای بارش‌های بعدی آمادگی لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های امدادرسان هم باید در جمع آوری و توزیع کمک‌های مردمی به سیل زدگان مدیر مدیریت خوبی داشته باشند اضافه کرد: این بارش‌ها از نعمت‌های الهی و یکی از الطاف خداوند است و باید با مدیریت صحیح از این نعمت ها‌ی خداوندی بیشترین استفاده را داشته باشیم.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه در اواخر ماه رجب قرار داریم و در آستانه ورود به ماه شعبان هستیم گفت: باید از فرصت ماه رجب و شعبان که دو ماه بزرگ هستند و اعیاد با عظمتی در آن‌ها وجود دارد استفاده کنیم، زیرا این ایام مقدمه‌ای است برای ورود به ماه رمضان المبارک است.

وی با تبریک فرا رسیدن روز فناوری هسته‌ای تصریح کرد: باید با هر گونه تهدید مقابله کرد و دانشمندان هسته‌ای باید با پیشرفت دانش هسته‌ای کشور آمادگی لازم را در مقابل دشمنان داشته باشند.

انتهای پیام / ج

خطبه‌های سومین نماز جمعه اراک در سال ۹۸

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.