ضرورت ارتقاء انگیزه خدمتی و بکارگیری توانمندی جوانان شاغل در جهاد کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: بکارگیری توانمندی جوانان شاغل در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان باید با ایجاد انگیزه خدمتی همراه باشد.

به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خالد جعفری در جلسه‌ای که به مناسبت روز جوان با جوانان کارمند سازمان تشکیل شد اظهار کرد:باید از توانایی‌های امروز جوانان شاغل در جهاد کشاورزی به نحو احسن برای پیشبرد اهداف بخش کشاورزی بهره گرفت.

وی افزود:باتوجه به تجربیات کسب شده ما به موفقیت جوانان در عرصه‌های مختلف خدمتی باورداریم و سعی بران است تا از این ظرفیت‌ها در حوزه‌های مختلف به ویژه مدیریت استفاده نمائیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: باید زمینه فعالیت جوانان در پست‌های مدیریتی مهیا شود و نظر به اینکه سالانه تعداد زیادی از همکاران بازنشسته می‌شود نیاز است جوانان با تمام انرژی وارد میدان شوند.

جعفری تاکید کرد:جوانان با مسئولیت پذیری، اعتقاد و باور قلبی به توانایی‌های خود بیش از پیش موجبات پیشبرد اهداف و توسعه بخش کشاورزی را فراهم می‌کند.

وی خاطرنشان کرد:برای بکار گیری توانمندی جوانان انجام اموزش، استفاده از تجارب افراد با تجربه در بدنه جهاد کشاورزی استان کردستان بسیار مهم و ضروری می‌باشد.

وی بهرمندی جوانان از استعداد‌های مختلف را به عنوان یک ظرفیت در جهاد کشاورزی عنوان کردو اظهار داشت:زمانی می‌توانیم مدعی یک عملکرد مناسب و خوب باشیم که جوانان به خودباوری به ویژه در ارتقاء سطح کار و خدمت خود رسیده باشند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار