به گزارش خبرنگار
نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، دی مکس، نامی آشنا در دنیای پیکاپها است. وانتبار قابل اعتمادی که سال 2002 توسط ایسوزوی ژاپن به بازار عرضه شد. یکی از دلایل موفقیت این خودرو پلتفرم اصولی آن بود. زیرساخت مهندسی توسط جنرالموتورز به آنها هدیه داده شده بود. در واقع دی مکس روی شاسی شورولت کلورادو و جیامسی کنیون طراحی و تولید شده بود.
اگرچه بعدها ایسوزو شخصیت مستقلتری به خود گرفت ولی دی مکس همچنان بهعنوان یک پیکاپ مستحکم در خاطرهها ماند. بعد از همکاری گروه بهمن با این ژاپنی روی پروژه کامیونتهای سبک، دو طرف به فکر پروژه پیکاپ D-Max افتادند. این خودرو یکی از قویترین پیشرانههای دیزلی در بین محصولات سواری را به خود اختصاص داده است.
3 لیتر با 163 اسببخار نیرو؛ یعنی حجیمتر و قویتر از فوتون تونلند ایرانخودرو. ایسوزو دی مکس تقریباً از ابتدای سال 94 به مشتریان عرضه شد ولی استقبال چندانی از آن صورت نگرفت. حتی در دورهای پلیس راهور تعدادی از آن را بهعنوان ناوگان رسمی خود انتخاب کرد ولی این پروژه ادامه پیدا نکرد.
آخرین قیمت خودرو را
اینجا مشاهده کنید.
انتهای پیام/