رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد گفت: ورزشکاران مهابادی در مسابقات پاورلیفتینگ قهرمانی غرب کشور ۵ مدال رنگی را ازان خود کردند.

مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: ورزشکاران مهابادی در مسابقات پاورلیفتینگ پِرس سینه و دِدلیفت قهرمانی غرب کشور، صاحب ۴ مدال طلا و یک مدال نقره شدند.

مصطفی پور افزود: در رشته پرس سینه بخش نوجوانان تیم‌های مهاباد، نقده و پیرانشهر و در بخش جوانان مهاباد، ارومیه و نقده و بخش بزرگسالان مهاباد، ارومیه و پیرانشهر به ترتیب اول تا سوم شدند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهاباد گفت: شرکت کنندگان در ۱۲ وزن مختلف به مدت ۲ روز در سالن جانبازان شهرستان نقده به مصاف هم رفتند، بیان کرد: در رشته پرس سینه بخش نوجوانان تیم‌های مهاباد، نقده و پیرانشهر و در بخش جوانان مهاباد، ارومیه و نقده همچنین در بخش بزرگسالان مهاباد، ارومیه و پیرانشهر به ترتیب اول تا سوم شدند.

وی ادامه داد: در رشته ددلیفت بخش نوجوانان تیم‌های نقده، ارومیه و کردستان، بخش جوانان ارومیه، کردستان و پیرانشهر و در بخش بزرگسالان خوی، نقده و ارومیه به ترتیب بر سکوی اول تا سوم جای گرفتند.

مصطفی پور افزود: در رشته پاورلیفتینگ بخش نوجوانان تیم‌های نقده، مهاباد و ارومیه، بخش جوانان کردستان، آذربایجان شرقی و نقده و در بخش بزرگسالان مهاباد، آذربایجان شرقی و کردستان به ترتیب جایگاه اول تا سوم را نصیب خود کردند.

انتهای پیام/ه

مسابقات پاورلیفتینگ غرب کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.