۴ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس در آستانه محرومیت هستند و احتمال دارد دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز را از دست دهند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان باید در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند و سرخپوشان تلاش می‌کنند با کسب پیروزی همچنان در صدر جدول باشند و سپاهانی‌ها با قلعه نویی در صدد کم کردن اختلاف با صدر هستند.

برانکو برای تقابل با سپاهان، شجاع خلیل زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد، اما به نظر می‌رسد مصدومیت شایان مصلح و ماریو بودیمیر برطرف شود و بتوانند مقابل زردپوشان بازی کنند، اما برانکو نگران موضوع دیگری است. علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا و محمد نادری بازیکنانی هستند که درصورت دریافت کارت زرد در بازی با سپاهان، بازی با تراکتورسازی تبریز را از دست خواهند داد و احتمال دارد برانکو به برخی از آن‌ها استراحت یا هشدار دهد که کارت نگیرند تا مقابل شاگردان جورج لیکنز بتوانند بازی کنند.

بیرانوند در درون دروازه، حسینی و نادری خط دفاع و کامیابی نیا در خط هافبک ستاره‌های اصلی پرسپولیس محسوب می‌شوند و به طور قطع غیبت آن‌ها مقابل تراکتور به ضرر پرسپولیس است و باید منتظر ماند و دید برانکو مقابل سپاهان ریسک خواهد کرد یا خیر؟

همچنین ۶ بازیکن کلیدی این تیم مانند سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، مهدی ترابی، مهدی شیری، ماریو بودیمیر و بشار رسن در آسیا هم تک اخطاره هستند و با دریافت یک کارت دیگر بازی بعدی مقابل پاختاکور را از دست خواهند داد.

تیم‌های پرسپولیس ایران و الاهلی عربستان امشب (دوشنبه) ساعت ۲۰ در شهر دبی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.


بیشتر بخوانید:

زمان کنفرانس خبری برانکو در دبی مشخص شد

گشت و گذار پرسپولیسی‌ها در امارات

هافبک پرسپولیس به دیدار مقابل الاهلی می‌رسد

مهاجم جنجالی به ترکیب پرسپولیس بازمی گردد؟

برانکو در آستانه جدایی از پرسپولیس؟


انتهای پیام/

۴ بازیکن پرسپولیس در آستانه محرومیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار