فرمانده سپاه نهاوند گفت: بسیجیان نهاوند در شش مرحله بیش از ۴ میلیارد ریال به مناطق سیل زده کشور کمک‌ کرده اند.

کمک بیش از ۴ میلیاردی بسیجیان نهاوند به مناطق سیل زدهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسن مرادی، فرمانده سپاه نهاوند اظهار داشت: سپاه نهاوند باهمکاری پایگاه‌های بسیج شهری و روستایی در شش مرحله کمک‌های مردمی را به مناطق سیل‌زده ارسال کرد.

وی گفت: این میزان کمک با ۶ دستگاه کامیون توسط سپاه نهاوند به شکل کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی به مناطق سیل زده در کشور ارسال شد.

مرادی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۴میلیارد ریال از سوی مردم به پایگاه‌های بسیج اهدا شده است، گفت: میزان کمک‌های جمع‌آوری شده شامل ۳۰۰میلیون ریال وجه نقد و انواع البسه، نان، برنج، گونی، پتو قند چای کنسرو آب معدنی لوازم بهداشتی و دیگر مایحتاج اولیه بوده است.

فرمانده سپاه نهاوند گفت: مبالغ اهدایی توسط پایگاه‌های مقاومت بسیج محلات، مساجد، پایگاه‌های اقشار و دیگر گروه های مختلف مردم جمع‌آوری شده و تاکنون ۶ مرحله کمک به گلستان، لرستان و خوزستان ارسال شده است.

مرادی یادآور شد: نیروی مقاومت سپاه نهاوند آمادگی دارد علاوه بر مشارکت در جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ارسال به سیل‌زدگان در صورت نیاز با حضور در مناطق آسیب‌دیده در کار امدادی نیز مشارکت داشته باشد.

انتهای پیام/ س

بسیجیان نهاوند بیش از ۴ میلیارد ریال به مناطق سیل زده کمک کردند

برچسب ها: سیل زده ، امدادرسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار