رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان گفت: تاکنون ۵ هزار قوطی شیرخشک و چندین دز واکسن‌های مختلف به لرستان ارسال شده است.

۵ هزار قوطی شیرخشک و دارو به مناطق سیل‌ زده لرستان ارسال شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حبیب‌اله معصومی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان گفت: در نخستین روزهای وقوع سیل در خوزستان، ۴ تیم پزشکی همراه با ۴ دستگاه آمبولانس از سوی همدان به این استان سیل‌زده اعزام شدند این در حالی است که این تیم اعزام شده روز گذشته به همدان بازگشته و نیروهای جدید و تازه نفس در قالب ۸ نیروی انسانی جایگزین آنان می‌شوند.

وی با بیان اینکه اعزام و ارسال کادر پزشکی، دارو و تجهیزات درمانی تنها به دستور مرکز مدیریت و حوادث فوریت‌های پزشکی تهران براساس بررسی و تعیین نیاز استان‌های سیل زده امکان‌پذیر است، اضافه کرد: اورژانس استان همدان آمادگی کامل برای ارسال تمامی تجهیزات پزشکی اعم از خودرو سیار دندانپزشکی و تیم سلامت روان را دارد اما باتوجه به نیاز و خواسته استان‌های سیل‌ زده اقدام به ارسال آن‌ها می‌کند.

معصومی در رابطه با ارسال داروهای مورد نیاز به استان سیل‌ زده لرستان نیز یادآور شد: تاکنون ۵ هزار قوطی شیرخشک و چندین دُز واکسن‌های مختلف اعم از کزاز، سرخک و سیاه‌ سرفه به این استان ارسال شده است.

انتهای پیام/ ش

ارسال دارو و شیر خشک به استان لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.