مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: تیم‌های امداد و نجات در طرح نوروزی امسال به مصدومان ۷۴ حادثه امداد رسانی کردند.

هلال احمر همدان به مجروحان ۷۴ حادثه امداد رسانی کردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، بهروز کارخانه‌ای، مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان اظهار داشت: ۴۹ درصد از ماموریت‌های هلال احمر در نوروز امسال امداد رسانی به سانحه دیدگان تصادف رانندگی بوده است.

وی اضافه کرد: در این راستا با حضور در صحنه ۳۶ سانحه رانندگی به ۳۸ مصدوم خدمات امدادی ارایه کرد که ۲۹ تن از این تعداد به مرکز درمانی منتقل و مابقی سرپایی مداوا شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان بیان کرد: همچنین امداد رسانی به مصدومان در یک عملیات کوهستان، ۲۲ ماموریت رفع سیل و آبگرفتگی، پنج عملیات شهری، هشت عملیات برف و کولاک و ۲ مورد ریزش آوار در طرح نوروزی صورت گرفت.

کارخانه‌ای افزود: میزان عملیات امداد رسانی در سوانح جاده‌ای پنج درصد و عملیات کوهستان ۷۵ درصد در نوروز ۹۸ کاهش داشته، اما ماموریت‌های سیل و آبگرفتگی ۲۲ برابر و برف و کولاک هشت برابر رشد داشته است.

وی اضافه کرد: همچنین نوروز امسال ۲ هزار و ۲۲۷ تن اسکان اضطراری شدند که نسبت به نوروز سال گذشته ۱۷ برابر رشد داشته است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: یک هزار و ۵۶ نفر روز در عملیات‌های هلال احمر شرکت داشتند همچنین ۸۷ نوبت آمبولانس و ۱۹ بار خودروی نجات برای انجام عملیات اعزام شدند.

کارخانه‌ای ادامه داد: یک هزار و ۲۳۹ تن در طرح ایمنی و سلامت نوروزی امسال مشارکت کردند.

انتهای پیام/ د

امدادرسانی هلال احمر همدان به مجروحان ۷۴ حادثه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار