مدیرکل هواشناسی استان کردستان گفت: به دلیل بارش برف، دمای حداقل صبحگاهی از صبح امروز کاهش یافته و تا صبح پنجشنبه در اکثر نقاط استان زیر صفر و در محدوده یخبندان خواهد بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رحیم صدیقی اظهار داشت: طبق بررسی نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، به علت ورود سامانه بارشی سرد از شب گذشته به منطقه، تا امروز سه‌شنبه هوای استان ناپایدار خواهد بود.

وی افزود: در مدت زمان یادشده پوشش ابر، وزش بادشدید، کاهش دما، بارش برف و باران با احتمال رعد و برق همراه با مه و کاهش دید در استان پیش‌بینی می‌شود.

به گفته مدیرکل هواشناسی استان کردستان، بارش‌ها در نواحی شمالی و مرتفع استان عمدتا به صورت برف بوده و در گردنه‌ها و مسیر‌های مواصلاتی باعث مشکلات تردد خواهد شد.

صدیقی تصریح کرد: برای امروز سه‌شنبه میزان بارش‌ها نسبت به دیروز کاهش می‌یابد، ولی باتوجه به سردشدن هوا در اکثر نقاط بارش برف وجود دارد.

وی بیان کرد: برای روز‌های چهارشنبه تا جمعه نیز هوای استان نسبتا پایدار بوده، ولی با توجه به رطوبت موجود در ساعات بعدازظهر احتمال رشد ابر و رگبار پراکنده در نواحی مرتفع استان دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان کردستان در پایان اذعان کرد: دمای حداقل صبحگاهی نیز از صبح امروز کاهش یافته و تا صبح پنجشنبه در اکثر نقاط استان زیر صفر و در محدوده یخبندان خواهد بود.

انتهای پیام/ع

دمای هوای کردستان تا روز پنجشنبه زیر صفر درجه قرار می‌گیرد

برچسب ها: آب و هوا ، بارش باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.