مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل گفت: مجمع خیرین استان اردبیل تاکنون ۳۸۲ مدرسه در سطح استان اردبیل احداث کرده اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی مکارمی‌نیا، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان اردبیل ظهر امروز در دوازدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان پارس‌آباد گفت: پارس‌آباد مغان نرخ بالای رشد جمعیت در رتبه دومین شهرستان استان قرار گرفته است که کمبود فضای آموزشی در این شهرستان وضعیت بحرانی دارد.

وی با بیان اینکه توسعه فضا‌های آموزشی شهرستان پارس‌آباد با توسعه اجتماعی این شهرستان یکسان نیست افزود: بنابراین توسعه فضا‌های آموزشی شهرستان پارس آباد مغان بدون حضور خیرین و تنها با اعتبارات ملی و استانی محقق نمی‌شود.

مکارمی‌نیا بر اهمیت خیرین مدرسه ساز در امر توسعه فضا‌های آموزشی تاکید کرد و گفت: باید به دنبال منابع جدیدی از کمک‌های خیرین باشیم که باید این امر را فرهنگ سازی کرده و مردم نیز مشارکت در امر مدرسه‌سازی را جز مسئولیت‌های اجتماعی و بخشی از تامین نیاز‌های خود بدانند.

دولت لطفی مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل نیز در ادامه این جشنواره با اشاره به تعهدات خیرین مدرسه ساز استان اردبیل تصریح کرد: تعهدات خوبی از سوی خیرین در این جشنواره‌ها و در شهر‌های مختلف استان برای توسعه فضا‌های آموزشی صورت گرفته که نشان دهنده رشد مشارکت‌ها در بحث‌های آموزشی است.

وی با تاکید بر اینکه کمبود فضای آموزشی شهرستان پارس آباد مغان با حضور خیرین مرتفع می‌شود بیان کرد: امیدواریم با تحقق تعهدات خیرین بخشی از کمبود فضا‌های آموزشی در این استان حل شود.

لطفی عملکرد مجمع خیرین مدرسه ساز استان اردبیل را چشمگیر دانست و افزود: مجمع خیرین استان اردبیل تاکنون ۳۸۲ مدرسه در قالب هزار و ۵۳۹ کلاس درس در سطح استان اردبیل احداث و تحویل آموزش و پرورش داده‌اند.

انتهای پیام/ع

کمبود فضای آموزشی در شهرستان پارس آباد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.