۲۷۰ نیروی راهدار گیلانی در حال برف روبی و پاکسازی جاده‌ها و خدمت رسانی به مردم هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، محمدرضا نازک کار، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان گفت: ۲۷۰ نیروی راهدار از ۳۱ فروردین تاکنون در حال برف روبی و پاکسازی جاده‌ها و خدمت رسانی به مردم هستند.

وی، با اشاره به بارش برف در چند روز اخیر در محور‌های کوهستانی گیلان افزود: تاکنون ۵۳۲ کیلومترباند در جاده‌های کوهستانی گیلان برف روبی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان، با بیان اینکه ۲۶۵ دستگاه ماشین آلات سبک، نیمه سنگین و سنگین راهداری حالت آماده باش کامل است، گفت: از این تعداد ۱۰۰ دستگاه به طور مستقیم درگیر بازگشایی محور‌های کوهستانی و برفگیر استان است.

محمدرضا نازک کار، با اشاره به اینکه تمامی اقدامات راهداران با هدف کاهش تصادفات و سوانح جاده ای، ارتقاء ایمنی محور‌ها و تسهیل در عبور و مرور رانندگان انجام می‌شود، افزود: راهداران در چند روز گذشته به رانندگان و سرنشینان ۱۲۰ خودروی گرفتار در برف امداد رسانی کردند.

وی، از مسافران و گردشگران خواست از مسافرت‌های غیر ضروری به مناطق کوهستانی و برفگیر خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان، همچنین به مسافران و رانندگان توصیه کرد علاوه بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی مناسب و رعایت احتیاط در رانندگی، برای اطلاع از وضعیت جاده‌ها با سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها، شماره ۳۳۳۱۱۱۱۱ مرکز بی سیم اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تماس بگیرند و یا با سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

تلاش راهداران برای برف روبی در برخی جاده‌های کوهستانی گیلان ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.