برگزاری آزمون سنجش مهارت وصلاحیت حرفه‌ای در استان کردستان

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان گفت: آزمون سنجش مهارت وصلاحیت حرفه‌ای پایان دوره کارآموزان فنی وحرفه‌ای روز پنجشنبه (پنجم اردیبهشت) در این استان برگزار می‌شود.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، سید جمیل احمدی گفت: توزیع کارت اولین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سال جاری در بخش‌های دولتی و خصوصی از روز دوشنبه هفته جاری آغاز و تا ساعت ۲۴ امروز ادامه دارد.

وی افزود: اولین مرحله آزمون هماهنگ مهارت آموختگان در دو بخش دولتی و خصوصی روز پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

احمدی با اشاره به اینکه ۲ هزار و ۴۶۶ نفر در اولین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت سال ۱۳۹۸ در ۱۸۹ حرفه ثبت نام کرده اند، افزود: از این تعداد یک هزار و ۵۴۱ نفر مرد و ۹۲۵ نفر زن هستند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در ۱۰ حوزه آزمونی فراهم شده است.

وی یادآور شد: متقاضیان شرکت در اولین مرحله آزمون سراسری سنجش مهارت در سال جاری (کارآموزان بخش‌های دولتی و آموزشگاه‌های آزاد) که قبلا برای شرکت در آزمون مورد نظر ثبت نام کرده اند از دوشنبه هفته جاری تا چهارشنبه با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان گفت: نتایج این مرحله از آزمون‌ها روز شنبه مورخ ۱۴ اردیبهشت ماه جاری در وب سایت مذکور قابل مشاهده است.

وی تاکید کرد: داوطلبان پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان‌ها برای شرکت در آزمون عملی باید به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون سراسری سنجش مهارت افزود: در صورتی که متقاضیان با مشکلی مواجه شوند، می‌توانند با شماره تلفن ۳۳۷۷۱۰۶۲-۰۸۷ و یا مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تماس بگیرند.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: آزمون ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.