مدیر دبستان فرشتگان اتیسم خراسان جنوبی گفت: نمایشگاه به مناسبت ماه جهانی اتیسم، بمدت ۴ روز در پارک توحید برگزار می‌شود.

برپایی نمایشگاه اتیسماحمد پور مدیر دبستان فرشتگان اتیسم خراسان جنوبی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، گفت:هدف از برگزاری نمایشگاه اتیسم، اطلاع رسانی و افزایش آگاهی جامعه درباره اختلال اتیسم است

وی افزود: در این نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزان حاصل از کارگاه‌های مهارت آموزی مثل کار با نمد، نقاشی روی شیشه (ویترا)، رباتیک، کار با کاشی شکسته به معرض نمایش گذاشته شده است.

احمد پور بیان کرد: در حال حاضر دانش آموزان اتیسم در دوره‌های مختلف:کودکان بدو تشخیص (۲ تا ۴ سال)، پیش دبستانی (۴ تا ۶ سال و آمادگی)، ابتدایی دوره اول، ابتدایی دوره دوم در مدرسه‌ی فرشتگان اتیسم مشغول به تحصیل و از خدمات آموزشی و توانبخشی با کادری مجرب، شامل آموزگاران، گفتار درمان، کاردرمان، مشاوره استفاده می‌کنند.

مدیر دبستان فرشتگان اتیسم خراسان جنوبی گفت:مدرسه‌ی فرشتگان اتیسم در مکانی ضمیمه‌ی مدرسه‌ی شریفی پناه در انتهای پاسداران ۱۰ با حداقل امکانات مشغول به کار است. این مکان برای دانش آموزان اتیسم مناسب نیست.

این نمایشگاه به مناسبت ماه جهانی اتیسم، از سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه  بمدت ۴ روز از ساعت ۱۸لغایت ۲۱ از سوی نمایندگی انجمن خیریه اتیسم خراسان جنوبی، مرکز توان افزا و مدرسه‌ی فرشتگان اتیسم برگزار می‌شود.

انتهای پیام / ط ا

 نمایشگاه اتیسم  در پارک توحید برپا می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.