مدیر تعاون روستایی کردستان گفت: این سازمان سال گذشته برای تنظیم و تعادل بخشی به قیمت‌های بازار، سه هزار و ۸۵۲ تن کالای اساسی بین شهروندان و روستاییان توزیع کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،پیمان اسکندری گفت: این میزان کالا شامل یک هزار و ۶۸۰ تن برنج، ۱۳۷ تن گوشت منجمد و گرم، ۲۳ تن مرغ منجمد، ۳۱۲ تن شکر و یک هزار و ۷۰۰ تن میوه است.

وی با بیان اینکه در این مدت ۶۹ هزار و ۳۲۴ تن آرد خام و خبازی نیز توسط اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی روستایی استان در بین روستاییان کردستانی توزیع شده است، افزود: سازمان تعاون روستایی سعی کرده در سال گذشته عمده کالا‌های خود را در روستا‌های استان توزیع کند.

اسکندری اضافه کرد: در این مدت بیش از ۱۵۲ میلیون لیتر نفت سفید، نفت گاز و بنزین و هفت میلیون و ۱۸۴ هزار کیلوگرم گاز CNG گاز LPG برای مصرف خانگی و ماشین آلات کشاورزی در روستا‌های استان از طریق تعداد ۲۸۷ جایگاه سوخت و طرح‌های محوری شرکت تعاونی روستایی توزیع شده است.

وی یادآور شد: همچنین در سال زراعی ۹۷ - ۹۶ مقدار ۵۶۰ هزار تن گندم و پنج هزار تن کلزای مازاد بر نیاز کشاورزان استان به صورت مباشرتی در ۷۱ مرکز خریداری و تحویل مقاصد تعیین شده توسط شرکت غله و خدمات بازرگانی استان شده است.

انتهای پیام/م

 

تنظیم قیمت کالاهای اساسی در بازار کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.