خطیب جمعه کرمان گفت: مردم در این حوادث سیل ممکن بود خودشان نیازمند باشند ولی بسیج شدند و به یکدیگر کمک کردند و این نشان دهنده ی سخاوت مردم است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت‌الاسلام محمد صباحی،خطیب  جمعه کرمان  در جمع مردم خداجوی شهر کرمان گفت: حسن خلق و سخاوت دو خصلتی است که می‌تواند انسان را بهشتی کند مانند مردم که در این حوادث سیل در عین اینکه ممکن بود خودشان نیازمند باشند بسیج شدند و به یکدیگر کمک کردند.

حجت الاسلام صباحی با گرامیداشت ۱۱ اردیبهشت روز کار و کارگر و ۱۲ اردیبهشت روز شهادت شهید مطهری و روز معلم گفت: کار و کارگر و کارفرما از دیدگاه اسلام جایگاه ویژه‌ای دارند و دارای حق و حقوقی هستند وبرخی گناهان با سعی و تلاش و فعالیت آمرزیده می شود.

وی باشاره به اینکه مقام معظم رهبری هم به دولت تاکید کرده اند که به کارگران برسید و اجازه ندهید کارخانه‌ها تعطیل شود گفت: بعضی‌ها کارخانه‌ها را می‌خرند و وسایل آن را می‌فروشند و زمین آن را تبدیل به برج می‌کنند که این اقدامات اصلا قابل قبول نیست چرا که عده زیادی بیکار  و معضلات اجتماعی ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهید مطهری نخستین شهید روحانی بود که با ترور به شهادت رسید افزود: شهید مطهری یکی از شخصیت‌های تاثیرگذار ، مردم‌گرا  و عالم بود.

انتهای پیام/ی

خطبه های نماز جمعه شهر کرمان در ششم اردیبهشت ماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار