مسئول هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه نهاوند گفت: خبرنگاران نهاوندی از کانال‌های بی هویت در فضای مجازی گلایه دارند و از مسئولان درخواست دارند یا این کانال‌ها را ساماندهی و یا با آن‌ها برخورد کنند.

برخورد با کانال‌های بی هویت در فضای مجازیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  علی چگنی مسئول هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه نهاوند در اولین نشست تخصصی هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه این شهرستان بیان کرد:  هدف از تشکیل این جلسه لزوم کمک به سیل زدگان و ساماندهی وضعیت فضای مجازی شهرستان نهاوند در جلوگیری از سوء استفاده سایت و شبکه‌های معاند است.

وی با تاکید بر برخورد جدی با کانال ها و سایت های  بی هویت در فضای مجازی گفت: مدیران و مسئولان  با مصاحبه با رسانه های رسمی و مجاز می توانند با کانال ها و سایت های بی هویت برخورد کنند . 

مسئول هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه نهاوند گفت: متاسفانه در شهرستان نهاوند بسیاری از مدیران و بخشداران با کانال‌های بدون مجوز و بی هویت مصاحبه می‌کنند و اخبار خبرنگاران بدون ذکر منبع در این کانال‌ها منتشر می‌شود.

چگنی افزود: به زودی از طرف بسیج رسانه و جمع خبرنگاران نهاوندی جلسه‌ای برای ساماندهی این کانال ها با فرماندار، دادستان، فرمانده سپاه و رئیس ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند برگزار می‌شود .

انتهای پیام/د.ا

با کانال‌های بی هویت در فضای مجازی  برخورد شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار