به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سری اونجرز، یکی از پرطرفدارترین فیلمهای تاریخ آمریکاست. این سری فیلم بر پایه گروهی خیالی و بر اساس داستانهای کمیک که از سال ۱۹۶۳ منتشر میشد، ساخته شده که طراحی و ساخت آن بر عهده شرکت مارول و استودیو والت دیزنی است. اولین نسخه از این سری در سال ۲۰۱۲ ساخته شد که به دلیل پرطرفدار بودن داستانهای مصور شخصیتهای موجود در این فیلم، به سرعت اقبال خوبی کسب کرد.
اما آخرین نسخه از این سری در سال ۲۰۱۷ به روی پرده سینما رفت و در همان ابتدای اکران توانست رکورد فروش فیلمها را به نفع خود جابهجا کند. داستان این نسخه از سری اونجرز که با نام جنگ ابدیت اکران شد، درباره تانوس بود که پس از بدست آوردن سنگهای قدرت، تصمیم به نابود کردن نصف جهان میگیرد و این بار گروه اونجرز نمیتوانند جلوی او را بگیرند. در انتهای فیلم پیامی برای یکی از شخصیتهای فیلم ارسال میشود که از ساخت نسخه بعدی این سری و وارد شدن شخصیتی جدید به آن خبر میدهد.
جدیدترین اقدام شگفت انگیز شرکت گوگل که به سری اونجرز مربوط میشود؛ این است که مسئولان گوگل این بار از دستکش تانوس در سایت خود کمک گرفتهاند. هنگامی که عبارت Thanos را در گوگل سرچ میکنید، قسمتهایی از فیلم انتقام جویان که شخصیت تانوس در آن حضور دارد و یا سایتهای مربوط به این شخصیت، برای شما نمایش داده میشوند. اما قسمت دیگری نیز وجود دارد که جدا از سایتهای مربوط به عبارت جستجو شده است، این قسمت مربوط به خود سایت گوگل بوده که شخصیت تانوس را معرفی میکند و بخشی از سوابق او را نشان میدهد.
همچنین در این قسمت دستکش تانوس نیز وجود دارد که قابلیت کلیک خوردن دارد. هنگامی که کاربر روی این دستکش کلیک میکند، ناگهان نیمی از نتایج جستجو محو میشود و با کلیک دوباره روی آن، عبارات از بین رفته باز میگردند. شرکت گوگل با این اقدام و شخصی سازی LPDX جستجوی برای عبارت " Thanos " به نوعی قصد تبلیغ فیلم پرفروش Avengers Endgame را دارد.
در ادامه ویدیوی این ویژگی جدید موتور جستجوگر گوگل را مشاهده کنید:
بیشتر بخوانید: تاریخ احتمالی انتشار عنوان The Last Of Us 2 فاش شد
انتهای پیام/