بیست و یکمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان خوزستان با رویکرد افزایش ایمنی مدارس امروز در آبادان برگزار شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،رضا زدوار معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی استان خوزستان در مراسم جشنواره خیرین مدرسه ساز گفت: سیل اخیر صدمات زیادی به بسیاری از مدارس استان خوزستان وارد کرد و ترمیم خرابی‌ها و نیز تجهیز این مدارس به تنهایی از عهده دولت خارج است.

وی افزود: خیرین مدرسه ساز سالانه ۱۰۰ میلیارد تومان در امر مدرسه سازی و تجهیز مدارس به آموزش و پرورش خوزستان کمک می‌کنند و پیش بینی می‌شود که مشارکت خیرین امسال ۵۰ درصد بیشتر شود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی پور امام جمعه آبادان هم گفت:باید علاوه بر خیرین از مشارکت‌های همه مردم نیز در امر مدرسه سازی و تجهیزات مدارس استفاده شود.

وی کمک‌های مردمی را ظرفیت نهفته در امر کمک به آموزش و پرورش اعلام کرد و افزود: باید روح مشارکت مردمی را در کمک به آموزش و پرورش و ساخت و تجهیز مدارس تقویت کرد و علاوه بر آن باید آموزش و پرورش در راس توجه مسئولان قرار گیرد.

عامر کعبی و جلیل مختار نمایندگان آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم بر مشارکت‌های مردمی در امر مدرسه سازی و نیز فرهنگ سازی کمک‌های مردمی در جامعه تاکید کردند.

انتهای پیام/ د

۱۰۰ میلیارد تومان کمک سالانه خیران مدرسه ساز

برچسب ها: آموزش و پرورش ، سیلاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.