مدیرعامل شرکت آبفا کردستان از آبرسانی بلندمدت به ۲۷ شهر استان کردستان در افق سال ۱۴۲5 خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدحسین محمدی با ارائه گزارشی از طرح‌های آبرسانی بلندمدت به شهرهای استان در افق سال ۱۴۲۵ گفت: یکی از این طرح‌ها آبرسانی به شهر سنندج است که از محل سدهای قشلاق و آزاد آب موردنیاز آن تأمین می‌شود.

وی افزود: آبرسانی به شهر شویشه از محل سد آزاد، آبرسانی به شهرهای دیواندره و زرینه از محل سد سیازاخ، آبرسانی به سقز از محل سدهای چراغ‌ویس و شهید کاظمی از دیگر طرح‌های آبرسانی این شرکت است.

وی خاطرنشان کرد: آبرسانی به شهر صاحب از محل سد شهید کاظمی از دیگر پروژه‌های آبرسانی بلندمدت در دست اجرا در شهرهای استان کردستان به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان تصریح کرد: آبرسانی به شهرهای بانه، آرمرده، کانی‌سور و بوئین از محل سدهای بانه و عباس‌آباد، آبرسانی به شهرهای بیجار، پیرتاج، توپ‌آغاج و بابارشانی از محل سد سیازاخ و آبرسانی به شهر حسن‌آباد یاسوکند از محل سد شیخ بشارت از دیگر طرح‌ها است.
محمدی خاطرنشان کرد: آبرسانی به شهرهای قروه، سریش‌آباد، دزج، دلبران، دهگلان و بلبان‌آباد از محل سد قوچم، آبرسانی به کامیاران از محل سد گاوشان از دیگر طرح‌های آبرسانی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کردستان به شمار می‌روند.

وی در پایان بیان کرد: آبرسانی به موچش از محل سد رمشت، آبرسانی به مریوان و کانی‌دینار از محل سد گاران و آبرسانی به شهرهای سروآباد و اورامان تخت از محل سد آزاد دیگر طرح‌های آبرسانی بلندمدت به شهرهای استان کردستان است.

انتهای پیام/م

 

 

برچسب ها: تسهیلات ، آبررسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار