سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به حذف تسهیلات صندوق توسعه ملی در موضوع گردشگری و عشایری اشاره و خواستار احیای آن شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که با حضور رئیس و اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی برگزار شد، به جرائم مالیاتی و تامین اجتماعی اشاره و بیان کرد: مدیران و معاونان وزیر در این باره هیچ اختیاری ندارند و این دو مقوله نیز تولید را در کشور بیچاره کرده است.

وی به وجود برخی اشتباهات در سازمان تعزیرات هم اشاره و تصریح کرد: هرچیزی توسط گمرک گرفته می‌شود قاچاق اعلام می‌شود که در مجلس باید فکری به حال آن شود.

زارع با بیان اینکه در همه قوانین از جمله بخش خصوصی به ویژه قانون خروج از رکود و موانع تولید اشکالاتی وجود دارد، افزود: در عین حال بخش خصوصی نیز از ظرفیت‌های قانونی به خوبی استفاده نکرده است.

زارع به بروز مشکلاتی که این اواخر در فارس بوجود آمده اشاره و اضافه کرد: استان فارس تا کنون درگیر خسارت‌های ناشی از سیل، سرمازدگی و حمله ملخ بوده که باید در اصلاح قانون بودجه ٩٨ جبران غرامت‌های این مشکلات دیده شود.

نماینده مجلس همچنین خواستار اختصاص سهم دو دانشگاه شیراز و علوم پزشکی شیراز از درآمد‌های اختصاصی خزانه شد و تاکید کرد: این دو دانشگاه از جمله دانشگاه‌های طراز اول کشور محسوب می‌شوند، اما در بودجه سهم کمی به ویژه در درآمد‌های اختصاصی خزانه در پارسال داشته‌اند.

انتهای پیام/ت

تسهیلات صندوق توسعه ملی در گردشگری و عشایری فارس احیا شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار