صفوی گفت: ۲۷ شاخص بین‌المللی و بحران‌های جهان‌اسلام در همایش آینده جهان‌اسلام در افق۱۴۱۴ بررسی شد.

شناسایی ۲۷ شاخص بین المللی درباره بحران جهان اسلام/ آینده پژوهی اسلامی در دستور کار اندیشمندانبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حمزه صفوی دبیر اجرایی همایش بین المللی آینده جهان اسلام در افق ۱۴۱۴، در مراسم برگزاری این همایش که صبح امروز در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: دبیرخانه همایش در بهمن ۹۶ آغاز به کار کرد و طی هفت ماه توانستیم با همکاری بیش از ۲۵ نهاد و دانشگاه برنامه‌های خود را پیش ببریم.

دبیر اجرایی همایش بین المللی آینده جهان اسلام در افق۱۴۱۴ با بیان اینکه ۳۵ نفر از ۲۲ دانشگاه داخلی و خارجی در این همایش همکاری کردند، گفت: بیش از ۲۰۰ جلسه برگزار شد و از میان ۲۱۰ مقاله ارسال شده ۴۰ مقاله در ۲ جلد کتاب به چاپ رسیدند.

وی افزود: ۲۴ پنل و ۱۱۰ سخنرانی علمی در این همایش و طی ۲ روز برگزار می‌شود.

صفوی اظهار کرد: در این همایش طیف‌های سیاسی متعدد حضور دارند و اندیشمندانی از جهان اسلام و خارج از جهان اسلام برای حضور در آن دعوت شدند.

دبیر اجرایی همایش بین المللی آینده جهان اسلام در افق ۱۴۱۴ با اشاره به اهمیت مشارکت سطوح مختلف برای برگزاری این همایش گفت: تعاملات بین المللی اهمیت بسیاری دارند و برای همین عده زیادی از اندیشمندان جهان اسلام شرکت کردند.

وی یادآوری کرد: چندین پروژه علمی در برگزاری این همایش درباره بررسی ۲۷ شاخص بین المللی در جهان اسلام، و بحران‌های جهان اسلام در افق۱۴۱۴ آینده پژوهی جهان اسلام برگزار شدند .

انتهای پیام/

بررسی پنل‌های همایش بین المللی آینده جهان اسلام در افق ۱۴۱۴

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار