مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: جشنواره کوچ عشایر اتحاد بین مردم و مسؤولان استان را رقم زد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در دیدار با مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل با اشاره به اینکه بیش از هزار نفر در جشنواره کوچ عشایر حضور داشتند، گفت: جشنواره ملی کوچ عشایر شاهسون استان اردبیل باعث اتحاد بین مردم ومسؤولان استان اردبیل شد.

وی در این دیدار از زحمات مجموعه صدا و سیمای مرکز استان در خصوص پخش مستقیم برنامه و پوشش خبری این جشنواره از شبکه‌های استانی و ملی قدردانی کرد و افزود: پخش مستقیم این جشنواره برای مردم و مسئولین منطقه اهمیت ویژه‌ای داشت که صدا و سیما توانست ویژگی‌های این جشنواره را به صورت ملموس به تصویر بکشد.

همچنین در این دیدار علی ملا احمدی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز اردبیل در خصوص رسالت سازمانی این مجموعه، گفت: تمام برنامه‌های صدا و سیما و همچنین رسالت سازمانی برنامه ریزی در راستای وحدت بخشی بین مردم و اقوام مختلف ایران است و تلاش ما این است که این رسالت را در تمام بخش‌های برنامه‌های تولیدی در نظر بگیریم.

وی بیان داشت: تبلیغات و اطلاع رسانی ظرفیت‌های جشنواره و همایش می‌تواند در جذب توریسم و گردشگر نقش بسزایی را ایفا کند که در این جشنواره شاهد این تبلیغات گسترده از طریق رسانه‌های مکتوب و غیر مکتوب بودیم.

انتهای پیام/ع

برگزاری جشنواره کوچ عشایر در جعفرآباد مغان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.