رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: پل امام رضا (ع) در جنوب شهر قزوین، این هفته به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حکمت الله داوودی رئیس شورای اسلامی شهر قزوین به مناسبت هفته شورا‌ها در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پل امام رضا (ع) در هفته جاری افتتاح می‌شود، گفت: با بهره برداری از این طرح و اتصال آن به بلوار مرحوم ابوترابی، بسیاری از مشکلات ترافیکی مسیر شمال به جنوب حل خواهد شد.

 داوودی افزود : برای احداث این پل به طول دو کیلومتر، ۱۴۷ میلیارد تومان هزینه شده است.

به گفته وی، در ادامه این پل در منطقه باغستان سنتی نیز تغییراتی در طرح انجام شده است که جلوی ساخت و ساز‌های غیرمجاز را بگیرد.

رئیس شورای شهر اضافه کرد: همچنین حاشیه رودخانه نیز ساماندهی و مسیر عابرپیاده و مسیر دوچرخه هم پیش بینی خواهد شد.
داوودی درباره ساماندهی جاده نسیم شمال هم گفت: بیش از دو میلیارد تومان بودجه برای این کار پیش بینی شده که شامل بتن ریزی و دو متر مسیر اضطراری است و در هفته‌های آینده آغاز خواهد شد.

احداث ۴ دره باقیمانده از ۷ دره سافاری پارک بوستان ملی باراجین، تکمیل ۳۵ کیلومتر مسیر دوچرخه سواری، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، الکترونیکی شدن دریافت کرایه و اختصاص ۴۴۳ میلیارد ریال بودجه برای خرید چند دستگاه مینی بوس از دیگر مواردی بود که داوودی به آن‌ها اشاره کرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین هم گفت: طرح پل یادگار امام، کمربند سبز قزوین و پل طبیعت به زودی افتتاح می‌شود.

منیره سادات قوامی افزود: طرح بام قزوین، پل معلق، سد خاکی باراجین و خانه تئاتر نیز به زودی به بهره برداری خواهند رسید.

این عضو شورای شهر همچنین از کلنگ زنی دیتا سنتر، سیتی سنتر، سبزه میدان مینودر و بارنداز ملی قزوین خبر داد و اضافه کرد: بوستان جیبی برج‌های راژیا، سالن اجتماعات ناصرآباد، خانه فرهنگ مشعلدار، ۷ دستگاه دوربین کنترل سرعت و ۲۰ دستگاه مینی بوس هم این هفته به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ک

 پل امام رضا (ع) در جنوب شهر قزوین، این هفته به بهره برداری می‌رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار