جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان مرکزی در اراک برگزار شد.

کارگروه تخصصی امور اجتماعی و فرهنگی استان مرکزی / صرف بیش از ۹ میلیارد تومان برای مسایل اجتماعیبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ جلسه کارگروه تخصصی امور اجتماعی، فرهنگی و خانواده استان مرکزی  با حضور اعضاء و نمایندگان دستگاه های مربوطه در محل سالن جلسات استانداری مرکزی برگزار شد.

اکرمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در این جلسه گفت: بیش از ۹ میلیارد تومان اعتبار برای برون سپاری فعالیت‌های اجتماعی با نظارت دفتر امور اجتماعی استانداری در اختیار سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های اجرایی قرار گرفت و در راستای کاهش طلاق، معضلات اجتماعی، حاشیه نشینی، عفاف و حجاب و انجام طرح‌های عمرانی در سکونتگاه‌های غیر رسمی هزینه شده است.

اکرمی با اشاره به نزدیکی آغاز فصل اوقات فراغت جوانان و نوجوانان گفت: دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌های متنوع و مطلوبی برای اوقات فراغت داشته باشند و باید از موازی کاری دراین زمینه جلوگیری شود تا شاهد بهره برداری بسیار خوبی از اوقات و فراغت داشته باشیم.

وی اضافه کرد: برنامه ریزی برای طرح اوقات فراغت باید طوری صورت بگیرد تا هزینه زیادی بر خانواده تحمیل نشود و با رویکرد صرفه جویی برنامه ریزی شود.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی توجه به استارت آپ‌ها و آموزش‌های فنی حرفه‌ای در طرح اوقات فراغت را لازم دانست و گفت: جوانان و نوجوانان استان در این طرح علاوه بر فعالیت‌های استارت آپی و آموزش فنی حرفه‌ای باید نقاط مختلف استان را ببینند تا آشنایی بیشتری از استان داشته باشند.

انتهای پیام/ ج

صرف بیش از ۹ میلیارد تومان برای مسایل اجتماعی استان مرکزی

برچسب ها: استانداری ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.