رئیس پلیس امنیت عمومی استان از دستگیری ۲ شرور که با اقدامات شرارت آمیزی مانند قدرت نمایی با سلاح سرد، ایجاد درگیری، باعث نا امنی در یکی از محله‌های شهر اصفهان شده بودند خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "محمد حسن اسماعیلی رئیس پلیس امنیت عمومی اصفهان اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه ۲ نفر از اراذل و اوباش در یکی از محله‌های اصفهان اقدام به برهم زدن نظم و امنیت عمومی و دیگر اعمال شرارت آمیز می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های بعمل آمده مشخص شد این افراد با قدرت نمایی با سلاح سرد، ایجاد درگیری با شهروندان ودیگر اعمال شرارت آمیز موجب نا امنی در یکی از محله‌های شهر اصفهان شده بودند.
این مقام انتظامی بیان داشت: پس از هماهنگی قضائی یک گروه از ماموران مجرب پلیس امنیت عمومی وارد عمل شدند و هر ۲ شرور را دستگیر کردند.

سرهنگ اسماعیلی اظهار داشت: دراین رابطه پرونده تشکیل و هر ۲ متهم برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی اصفهان در پایان تاکید کرد: نیروی انتظامی و قوه قضائیه با مخلان نظم وا منیت و افرادی که به هر نوع قصد شرارت و ایجاد مزاحمت برای مردم را دارند برخورد قاطع و قانونی می‌کنند و هرگز به این افراد اجازه جولان داده نمی‌شود.

انتهای پیام/م

 

دستگیری ۲ شرور قانون شکن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.