استاندار بوشهر گفت: پارسال ۱۰۲ هکتار طرح گلخانه‌ای در استان اجرا شد که با این اقدام جایگاه استان در کشت گلخانه‌ای از ۲۲ به چهار ارتقا یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند در نشست با مدیر عامل بانک توسعه تعاون کشور افزود: برای تحقق شعار امسال، حمایت از کالای ایرانی و تولیدی استان بوشهر در دستورکار قرار گرفته است.

وی همچنین با بیان اینکه هدر رفت تسهیلات روستایی کمتر از یک درصد شده است، ادامه داد: بانک توسعه تعاون عملکرد مناسبی در پرداخت این تسهیلات داشته است.

استاندار بوشهر با اشاره به ظرفیت‌های اقتصادی این استان، کشاورزی و شیلات را از جمله این ظرفیت‌ها عنوان کرد که می‌توان با حمایت از آن‌ها علاوه بر رونق تولید، صادرات محصولات را هم افزایش داد.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون کشور نیز در این نشست گفت: پارسال این بانک ۲۳۸ میلیارد تومان تسهیلات در بخش‌های مختلف استان بوشهر پرداخت کرده است که امسال نیز در تلاشیم ۳۰ درصد به این رقم اضافه کنیم.

حجت الله مهدیان همچنین از پرداخت پنج میلیون تومان تسهیلات به مناسبت هفته کارگر به ۳۰ نفر از کارگران استان بوشهر خبر داد و افزود: با هماهنگی استاندار این تسهیلات با سود چهار درصد پرداخت خواهد شد.

وی یادآور شد: بانک توسعه تعاون در استان بوشهر ۱۰ شعبه و یک باجه دارد و با ۸۰ نفر نیروی انسانی خدمات مختلف بانکی به متقاضیان ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/ک

ضرورت توجه ویژه به کالاهای تولیدی استان بوشهر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.